דיירי הבניין במרכז רמת השרון שיקבלו דירה חדשה ומרפסת

התחדשות עירונית ברמת השרון: משלוש קומות ו-12 דירות ל-8 קומות ו-28 דירות

רחוב רשב"ם 3, רמת השרון / הדמיה: n-trace אנטרייס הדמיה אדריכלית
רחוב רשב"ם 3, רמת השרון / הדמיה: n-trace אנטרייס הדמיה אדריכלית

סיפור הדיירים:

ירון נחמנה, נציג הדיירים, מספר: "הרגע בו צפינו בהריסת הבניין הציף את כולנו ברגשות. זה תהליך מורכב שהתחיל לפני שש וחצי שנים. אנחנו רצינו לבצע הריסה ובנייה, אך כמה קבלנים אמרו לנו שנוכל לבצע רק חיזוק מבנה (38/1), בטענה שאין הצדקה כלכלית. רגע לפני חתימה על מסמך התקשרות עם קבלן, אחד הדיירים הכניס לתמונה את המנהלת להתחדשות עירונית 'גרין גרופ'. לאחר פרק זמן קצר של בדיקות, חזרו לשמחתנו עם תשובה שניתן להוביל מהלך של הריסה (38/2). למעשה, היינו הבניין הראשון שהגיע לאישור בוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת השרון. לאחר שהוגשו על ידי הבניינים מסביב יותר מ-30 התנגדויות ניגשנו לוועדת ערר, שם המנהלת והיזם שנבחר הובילו את המהלך עד לאישורו הסופי".

רחוב רשב"ם 3, רמת השרון / צילום: מיכל מודריק, הדמיה: n-trace אנטרייס הדמיה אדריכלית
 רחוב רשב"ם 3, רמת השרון / צילום: מיכל מודריק, הדמיה: n-trace אנטרייס הדמיה אדריכלית

התמורה ליזם:

16 דירות מתוך 28 דירות חדשות, בבניין בן 8 קומות, בהן 12 דירות ארבעה חדרים, 3 דירות 4.5 חדרים 10 דירות חמישה חדרים ו-3 דירות שישה חדרים. לכל דירה מרפסת וחניה. לדירות הגדולות (5 חדרים ומעלה) יש שתי חניות.

התמורה לדיירים:

דירה חדשה, בשטח שבין 97 ל-123 מ"ר עם מרפסת וחניה (ולגדולות שתי חניות). החברה משלמת על העברות הלוך חזור ודמי שכירות לתקופת הבנייה.

לו"ז:

עובדים על הפרויקט מ-2015. אחרון הדיירים התפנה בינואר, והריסת הדירות התרחשה בשבוע שעבר. מסירת הדיירות צפויה במהלך שנת 2022.

מיקום מדויק: רשב"ם 3, במרכז העיר רמת השרון

המצב הקיים: בניין בן 3 קומות-12 דירות.

יזם: בן שלום יהושע

אדריכל: מזור פירשט אדריכלים

עו"ד הדיירים: יריב בר דיין