רגב תוקפת את גנץ בראיון: "לא בשל, צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט"

את הדברים הקשים אמרה השרה רגב בראיון שצפוי להתפרסם מחר ב"ידיעות אחרונות" • ממפלגת הליכוד נמסר "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל"

מירי רגב צילום תמר מצפי
מירי רגב צילום תמר מצפי

שרת התחבורה מירי רגב אמרה בראיון ל"ידיעות אחרונות" דברים חמורים על ראש הממשלה החליפי, בני גנץ. בראיון האמור להתפרסם מחר (ה'), רגב חוזרת לקמפיין טוענת שגנץ אינו בשל להיות ראש ממשלה, "הוא עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים", כך לפי הציטוט בעיתון.

הראיון הלוחמני של רגב הצליח להוציא את גנץ מכליו היום (ד') בשעות הצהריים. כשעה אחרי שעבר במליאה החוק הנורבגי בקריאה טרומית, נצפה גנץ נכנס לחדרו של בנימין נתניהו וכעבור כ-15 דקות יוצא משם שהוא זועם. לאחר מכן, נכנס שר המשפטים אבי ניסנקורן לחדרו של גנץ ויו"ר הכנסת יריב לוין לחדרו של נתניהו.

בעת ההצבעה על החוק הנורבגי, נכחו במליאה בעיקר אנשי כחול לבן, כאשר נתניהו לא הגיע למליאה להשתתף בהצבעה.

בשעות אחר הצהריים, מן הליכוד פרסמו הודעה לפיה "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".