סמנכ"לית הכספים של קבוצת עזריאלי מונתה למשנה למנכ"ל הקבוצה

אירית סקלר-פילוסוף תמשיך לכהן גם בתפקיד סמנכ"לית הכספים של הקבוצה

אירית סקלר-פילוסוף מונתה לתפקיד משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי, זאת בנוסף לתפקידה כסמנכ"לית הכספים של הקבוצה. סקלר-פילוסוף, 46, הצטרפה לקבוצת עזריאלי לפני שני עשורים, ומאז שימשה במגוון תפקידים בתחום הכספים, ולאחר מכן כסמנכ"לית כספים ב-7 השנים האחרונות. קודם לכן, עבדה במשרד רואי החשבון KPMG( (סומך חייקין).

במסגרת תפקידיה בעזריאלי ליוותה את הנפקת הקבוצה בבורסה ב-2010. לאורך השנים, לקחה חלק במהלכים האסטרטגיים של הקבוצה וביניהם מכירת חברות ותחומי פעילות של הקבוצה בהן סופרגז, GES ופי גלילות, לצד כניסה לתחומי פעילות חדשים ורכישת חברות בתחומי הדאטה סנטרס (חוות שרתים), דיור מוגן, ומלונאות.

בדומה ליתר קבוצות הנדל"ן המניב, מתמודדת עזריאלי בתקופה זו עם השלכות משבר הקורונה שהביא לסגירה של הקניונים שלה למשך תקופה של קרוב לחודשיים, ולהחלטה על מתן הקלות לשוכרים בהיקף של כ-70 מיליון שקל ב-2020. כמו כן, ירידה בתנועת המבקרים בשבתות ובערבים אף הביאה את החברה לקיצור שעות הפתיחה המחייבות לעסקים שפועלים בה.

קבוצת עזריאלי, שבשליטת דנה עזריאלי, הנה אחת מהקבוצות הנדל"ן המניב הבולטות והחזקות בישראל. הקבוצה מפעילה כ-18 קניונים בישראל, נוסף לפעילויות נוספות שבבעלותה דוגמת שטחי השכרה למשרדים בישראל ובחו"ל, ודיור מוגן.