פרזנטור ושיר אהוב עושים את העבודה

גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, מדורגת השבוע yes באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת נמוך ב-31% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר, מדורגת הפרסומת של תמי 4 - באמצעות משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-0.1% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.9%.

הקמפיין של תמי 4 - באמצעות אדלר חומסקי& ורשבסקי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף, עם סך השקעה, העומד על כ-1.8 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 409 (בהשוואה ל-427 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-37 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 30.5 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.

סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה אלי משולם מציין כי "פרסומות עקביות הכוללות שילוב של פרזנטור אהוב ושיר קליט ומוכר, מביאות בסופו של דבר לרמת זכירות גבוהה, כך שגם אם פרסומת כלשהי נעלמת מהמסכים לתקופה קצרה, וחוזרת פעם נוספת, היא מגיעה בזכות השילוב הזה, לרמות זכירה גבוהות יחסית בזמן קצר. לראיה, שתי הפרסומות המדורגות השבוע בראש המדד מציגות זמר אהוב בביצוע קאוור לשיר מצליח מהעבר. נעה קירל עם הפרסומת של yes פלוס מוקפצת השבוע ומדורגת שוב בראש טבלת הפרסומות הזכורות, ושומרת על כוחה בעשירייה הראשונה מזה מספר שבועות, גם מבלי להיות באוויר.

"גם עידן חביב עושה לתמי 4 את העבודה. הפרסומת מדורגת כבר שבוע שני כפרסומת האהובה ביותר עם רמת אהדה גבוהה מהממוצע. לעומת זאת, ברמת הזכירות הפרסומת מדורגת "רק" במקום השלישי, וזאת ככל הנראה לאור העובדה שהפרסומת איתנו רק שבועיים, ועדיין לא הצליחה לייצר את רמת הזכירות הגבוהה ביותר, שתעקוף את נוער קירל עם yes או את רותם סלע עם טורנדו, המלוות את המותגים שלהן לאורך זמן". 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות