אורון נדל"ן מכרה שטחי מסחר ב-47 מיליון שקל במזרח ראשל"צ

החברה מכרה לחברה פרטית שטח בייעוד מסחרי בהיקף 2,850 מ"ר כחלק מפרויקט של מאות דירות מחיר למשתכן בשכונת הנוריות בעיר

פרויקט מחיר למשתכן בשכונת הנוריות בראשל"צ / צילום: אורון נדל"ן
פרויקט מחיר למשתכן בשכונת הנוריות בראשל"צ / צילום: אורון נדל"ן

חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מוכרת את שטחי המסחר בפרויקט "East concept" שבמזרח ראשון לציון ב-47 מיליון שקל. כך דיווחה היום החברה. מדובר בשטח של 2,850 מ"ר בייעוד מסחרי. הפרויקט ייבנה בשכונת הנוריות שבמזרח העיר, בסמוך לשטחי מחנה צריפין וגן בעיברית. השטח הוא חלק מפרויקט מעורב שימושים שכולל 390 דירות, חלקן במסגרת תוכנית מחיר למשתכן וחלקן דירות שמיועדות לקהל הרחב.

אורון נדל"ן הנה חברת בת בקבוצת אורון אחזקות והשקעות, המקדמת את הקמתן של מאות יח"ד בשנה. בתחום מחיר למשתכן, זכתה החברה במכרזים לבניית מאות יח"ד בבאר שבע, מגדל העמק, אור יהודה, מבשרת ציון, ראשון לציון ועוד. החברה פועלת גם בתחום ההתחדשות העירונית ולאחרונה אושרו תוכניות שלה לפרויקטים בגבעת אולגה שבחדרה, ובדרך השלום בתל אביב. מנכ"ל אורון נדל"ן הוא מריו קופל. בעלי השליטה בקבוצת אורון הם גילי ויואל עזריה.

לפי הדיווח של החברה, "התמורה תשולם עם התקדמות הבנייה, כאשר 80% מהתמורה תשולם במסירת שטחי המסחר". כן מציינים בחברה כי לפי דוח הדירקטוריון של החברה לרבעון השני של 2020, "סך ההכנסות בפרויקט חזויות להסתכם בכ-587 מיליון שקל, בשיעור רווחיות גולמית שחזוי לעמוד בטווח שבין 10.7% לבין 11.7%". כן צוין כי המועד המתוכנן לתחילת בניית הפרויקט הינו יולי 2021.

מריו קופל, מנכ"ל החברה: "העסקה משתלבת באסטרטגיה של החברה להתמקד בליבת הפעילות העסקית שהיא בניית דירות מגורים בהיקפים נרחבים ברחבי הארץ. אנחנו שמחים שבפרויקט החדש שלנו בראשון לציון הדיירים שלנו ייהנו מאיכות חיים גבוהה שנתמכת בשירותי נוחות ומסחר חיוני והכל בקרבה לבית וללא צורך להתניע את הרכב".

המוכרת יוצגה בעסקה ע"י עוה"ד חגי אדורם וחן ספדאל ממשרד אדורם ושות', הקונה יוצגה ע"י עו"ד חנוך מורגנשטרן, שותף וראש מחלקת נדלן במשרד עו"ד סלומון ליפשיץ ושות' יייצג את חברת נוריות סנטר שרכשה את שטחי המסחר.