דרישה מנאמני התחנה המרכזית לנמק שכר טרחה של 55 מיליון שקל

לאחרונה הגישו נאמני התחנה המרכזית בת"א דרישה לתשלום שכר טרחה על ידי בעלת השליטה בתחנה נצבא • עוה"ד של נצבא: "הבקשה רצופה בתיאורים מוגזמים ובלתי מדויקים (לשון המעטה) ביחס לפעילות הנאמנים" • ביהמ"ש קבע כי הנאמנים יגישו דוח כספי המפרט את דרישתם

התחנה המרכזית בתל אביב / צילום: שלומי יוסף, גלובס
התחנה המרכזית בתל אביב / צילום: שלומי יוסף, גלובס

קרב על עשרות מיליוני שקלים סביב התחנה המרכזית בתל אביב. לאחרונה נקבו נאמני התחנה, רואי החשבון חיים קמיל ועליזה שרון ועו"ד יוסף בנקל, בשכר טרחה בגובה עצום של 55 מיליון שקל שישולם על ידי בעלת השליטה בתחנה - חברת נצבא.

מנגד עורכי הדין של החברה, ירון אלכאוי ואמנון ביס, הגישו לפני כשבוע התנגדות לבית המשפט המחוזי מרכז, שם מתנהל ההליך וכתבו בין היתר כי "חרף הסכום הדמיוני והבלתי נתפס שהנאמנים מתיימרים לבקש (שלא כדין), ולמרות שהנאמנים התמהמהו, בניגוד להתחייבויותיהם, חודשים ארוכים בטרם הוגשה הבקשה, הנאמנים לא צירפו לבקשת שכר הטרחה פירוט מינימלי נדרש בדבר ההכנסות וההוצאות של הנאמנים".

השניים הודיעו כי הם מתנגדים מכל וכל לשכר הטרחה המבוקש, ואולם כדי שניתן יהיה להתייחס לבקשה בצורה מעמיקה, יש להורות לנאמנים להגיש בדחיפות דוח כספי מאומת. כן הם כתבו כי "הבקשה רצופה בתיאורים מוגזמים ובלתי מדויקים (לשון המעטה) ביחס לפעילות הנאמנים ותרומתם להליך".

השופטת עירית וינברג-נוטוביץ קיבלה את הבקשה והורתה לנאמנים להגיש את דוח הכספי עוד השבוע.