דבי תקשורת זכו במכרז יחסי הציבור של אפליקציית טיקטוק

במכרז התמודדו גם ריבלונד שבבעלות מוטי פאר ומיניקובסקי תקשורת שבבעלות עידו מינקובסקי • משה דבי, מבעלי דבי תקשורת: "אנו מודים לצוות האירופאי והישראלי בטיקטוק על הבעת האמון בנו"

TIKTOK / צילום: שאטרסטוק
TIKTOK / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום דבי תקשורת זכה במכרז היח"צ של אפליקציית טיקטוק. כפי שנחשף ב"גלובס" לאחרונה, לאחר שטיקטוק השלימה את איוש צמרת המנהלים הבכירים בישראל, יצא לדרך מכרז לבחירת משרד יח"צ בו התמודדו בין היתר דבי תקשורת שבבעלות משה דבי, ריבלונד שבבעלות מוטי פאר ומיניקובסקי תקשורת שבבעלות עידו מינקובסקי. את המכרז ניהלת החברה הבינלאומית מאנגליה.

כמו כל מה שקשור בטיקטוק, המכרז עורר עניין רב בקרב משרדי היח"צ שרואים בצדק באפליקציה תקציב עם משיכה מהסוג שיש למגה תקציבים בינלאומיים כמו גוגל, פייסבוק, אמזון ואחרים.

טיקטוק נהפכה בשנים האחרונות לאחת האפליקציות הפופולריות בקרב בני נוער וצעירים, והיא מתחרה על הזמן שלהם בעיקר מול אפליקציות כמו אינסטגרם, שבבעלות פייסבוק, וסנאפצ'ט.

לארץ החברה נכנסה לפני כשנה ובחודשים הראשונים התמקדה הפעילות בעיקר בגיוס עובדים ובהקמת מטה. רק בתחילת יולי אוישו התפקידים המרכזיים של החברה: ביוני גויס מרקו מקיאילי, לשעבר בכיר בהנהלת פייסבוק, לתפקיד מנהל הפעילות המסחרית המקומית וביולי מונה אסף שגיא, לשעבר ראש הפעילות המקומית של סנאפצ'ט בישראל לתפקיד הבכיר ביותר: המנהל הכללי של טיקטוק ישראל.

בחודשים האחרונים הנציגות הישראלית של טיקטוק גם החלה לפנות למשרדי הפרסום ולסוכנויות מדיה כדי לבדוק אפשרויות למהלכי פרסום. עד עתה העלתה החברה רק מספר קטן של קמפיינים פרסומיים, אך הסוכנויות מדווחות על הרבה רצון טוב ועידוד ליצירתיות במהלכים הפרסומיים וצופים כי טיקטוק תהפוך בעתיד לשחקן משמעותי בתחום.

"טיקטוק היא תופעה תרבותית חוצת גילים לאומים ומגזרים", מסר משה דבי בעלי דבי תקשורת, "ובמה חופשית בה יוצרים יכולים לרגש לסקרן ולהנות מחווית השיתוף. אנו מודים לצוות האירופאי והישראלי בטיקטוק על הבעת האמון בנו".