סלע בינוי רכשה את בניין המטה המשפטי של בנק דיסקונט בתל אביב תמורת 51.6 מיליון שקל

שטח המגרש הוא 600 מ"ר, וכיום פועל עליו המטה המשפטי של בנק דיסקונט, ממבנה בן 4 קומות בנות 300 מ"ר כל אחת, וקומת מרתף •  זכויות הבנייה במגרש כוללות 1,700 מ"ר לפחות, בתמהיל שימושים מעורב של מסחר, מלונאות ומגורים

משא ומתן. מסמכים. לחיצת יד. / צילום: אימאג'-בנק ישראל
משא ומתן. מסמכים. לחיצת יד. / צילום: אימאג'-בנק ישראל

חברת סלע בינוי זכתה במכרז לרכישת מבנה המטה המשפטי של בנק דיסקונט ברחוב יהודה הלוי 17, בתמורה ל-51.6 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי היא מתכוונת לקדם מבנה אשר יכלול עירוב שימושים.

סלע בינוי זכתה במכרז של הבנק לאחר הליך התמחרות שנוהל על ידי משרד עורכי דין 'יגאל ארנון' עבור הבנק. שטח המגרש הוא 600 מ"ר, וכיום פועל עליו המטה המשפטי של הבנק, ממבנה בן 4 קומות בנות 300 מ"ר כל אחת, וקומת מרתף.

שי אבוחצירה סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סלע בינוי / צילום: ראובן קפוצינסקי
 שי אבוחצירה סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סלע בינוי / צילום: ראובן קפוצינסקי

לנגד עיני החברה עמדו זכויות הבנייה הקיימות למגרש, שכוללות 1,700 מ"ר לפחות, בתמהיל שימושים מעורב של מסחר, מלונאות ומגורים. ברוח זו היא היא עתידה לקדם פרויקט על המגרש, לאחר הריסת המבנה של הבנק.

שי אבוחצירה, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סלע בינוי, מסר לגלובס כי "המיקום האטרקטיבי של המגרש בלב תל אביב יאפשר לנו להקים פרויקט ברמה ובסגנון הייחודיים לסלע בינוי. חברתנו מאוד מאמינה בפרויקטים של עירוב שימושים ובפרט במיקום כמו רחוב יהודה הלוי 17, תל אביב."