לגייס אנשים חכמים ממנו ולהשתמש בסידני כמודל למיתוג: ההמלצות של מנכ"ל בוקינג ישראל

הסדרה ששולחת אותו לחופשה במלון, הרומן שלימד אותו לחזור לשגרה והמסעדה שהוא מתפלל שתפתח סניף בתל אביב • 5 ההמלצות של ד"ר איציק מזרחי, מנכ"ל בוקינג ישראל

ד"ר איציק מזרחי, מנכ"ל בוקינג ישראל / צילום: אלישר אחמדוב
ד"ר איציק מזרחי, מנכ"ל בוקינג ישראל / צילום: אלישר אחמדוב

ד"ר איציק מזרחי, נשוי, גר ברעננה. בעבר הוביל את פיתוח תוכנית האב בתיירות בתל אביב. בארבע השנים האחרונות מנהל את בוקינג ישראל.

1. סדרת טלוויזיה

  הלוטוס הלבן, HBO
הסדרה צולמה באי מאווי, הוואי, והצפייה בה מרגישה כמו חופשה. כגיק מלונות אמיתי אני יודע שעבורי הסביבה המלונאית היא כמו קפסולה של אסקפיזם, ואם היא מתוכננת ומנוהלת היטב, היא מצליחה להעביר אותך לעולם אחר ללילה או יותר. מלבד זאת, זו סאטירה מעולה על מעמדות באמריקה והפער ביניהם, שמציפה את התהיות: עד כמה ניתן לכסף לשלוט בנו? והאם המגפה תצליח להאט את מרוץ העכברים?

2. יעד בעולם

סידני, אוסטרליה
חייתי באוסטרליה כמה שנים, וסידני מנצחת בכל הקשור לחיבור בין הטבע לעיר. אין הרבה ערים בעולם שבהן הטבע הפראי מתמזג עם הנוף המודרני, שילוב שנתן לי הרבה מאוד השראה וכוח. עבדתי לא מעט בעולמות של מיתוג יעדים, וסידני היא מודל בהקשר הזה - כי אנשי המיתוג שלה משתמשים בקלף הזה בכל הזדמנות.

3. פרוזה

שעות הערב, חררד רווה
הרומן מתרחש באמסטרדם של שנת 1946, מיד לאחר תום מלחמת העולם השנייה, והוא מאפשר להבין איך אחרי תקופה כה איומה אנשים הצליחו - או אפילו רק ניסו - לחזור לשגרה. התיאורים של אמסטרדם הקרה נפלאים. 

4. מסעדה

לונא ביסטרו, נצרת
אני מת על אוכל ערבי, ולונא זרייק המוכשרת לקחה את המטבח המפואר הזה צעד אחד קדימה. בן זוגי ואני נחשפנו למסעדה דרך התוכנית המצוינת "אנחנו על המפית" (כאן11) בשלהי הקורונה והסגרים, ונשבענו להגיע לשם ברגע הראשון שיתאפשר. וכך היה. מתפלל שייפתח סניף בתל אביב.

5. טיפ ניהולי

לגייס אנשים חכמים ממני
אני תמיד אומר לצוותים שלי: אתם המומחים, כל אחד שולט בטריטוריה שלו ולוקח עליה בעלות. אני כאן כדי לתמוך, לארגן, לנטר את הפעולות ולעשות שינויים בהתאם לצרכים, אבל הם המוח האמיתי, ובלי המומחיות שלהם דברים לא יקרו.