עכשיו זה סופי: רשת Flying Tiger Copenhagen נוחתת בישראל

כארבעה וחצי חודשים אחרי שחתמה על הסכם עקרונות, קבוצת פוקס מכריזה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי להקמה ולתפעול של הרשת, המוכרת מוצרי עיצוב לבית ולמשרד ברמת מחיר נמוכה • השקת הפעילות מתוכננת ברבעון הראשון של 2022

רשת פליינג טייגר בקופנהגן / צילום: שני מוזס
רשת פליינג טייגר בקופנהגן / צילום: שני מוזס

כארבעה וחצי חודשים אחרי שחתמה על הסכם עקרונות, קבוצת פוקס  מכריזה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי להקמה ולתפעול של רשת Flying Tiger Copenhagen בישראל. הרשת מוכרת מוצרי עיצוב לבית ולמשרד, גאדג'טים ואקססוריז מעוצבים ברמת מחיר נמוכה. הרשת מחדשת את הקולקציות שלה מדי שבועיים.

במסגרת הזיכיון תפעיל קבוצת פוקס חנויות ברחבי הארץ ואתר למכירה מקוונת. השקת הפעילות מתוכננת במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022 עם פתיחת חנויות בגרנד קניון בחיפה, בדיזינגוף סנטר בתל אביב, בנמל תל אביב, בקניון עזריאלי בתל אביב, בבילו סנטר, בסינמה סיטי בראשון לציון, בקניון מלחה בירושלים, בקניון ראשונים בראשון לציון ובקניון גבעתיים. גודל חנות ממוצעת יעמוד על 150-250 מ"ר.

רשת Copenhagen Flying Tiger הוקמה ב-1995 בקופנהגן. הרשת פרוסה בכ-860 חנויות ב-26 מדינות, רובן באירופה - כך למשל כ-130 חנויות ממקומות באיטליה, כ-127 חנויות בספרד, בדנמרק יש כ-50 חנויות, ובצרפת כ-50. בבריטניה הרשת פרוסה בכ-90 חנויות. 34 חנויות ממוקמות ביפן, וכ-20 בקוריאה.

בתוך כך, קבוצת פוקס מודיעה על מינויה של הילה אגזדה (38), מנהלת בכירה בקבוצת פוקס מזה 16 שנים, למנכ"לית הרשת. בין השנים 2005- 2019 כיהנה אגזדה כסמנכ"לית מכירות של רשת ללין. בתפקידה האחרון, בשנים 2019-2021, כיהנה כסמנכ"לית המכירות של מנגו.