פרטנר | בלעדי

פרטנר תיכנס לשוק החשמל אחרי שקיבלה רישיון ממשרד האנרגיה

החברה קיבלה רישיון משרת האנרגיה קארין אלהרר ותתחיל בקרוב פיילוט בקרב לקוחות עסקיים • מדובר במהלך הדומה במידה רבה לשוק הסיטונאי בענף התקשורת, המאפשר לבעלי רישיון "לרכוב" על רשת התקשורת של בזק

מנכ''ל פרטנר, אבי צבי / צילום: ישראל שם טוב
מנכ''ל פרטנר, אבי צבי / צילום: ישראל שם טוב

חברת פרטנר מצטרפת למגמה העולמית של חברות תקשורת שנכנסות לתחום החשמל. החברה קיבלה רישיון משרת האנרגיה קארין אלהרר ותתחיל בקרוב פיילוט בקרב לקוחות עסקיים. לפרטנר יש יתרון באספקת חשמל בשל פעילות רחבה בתחום התקשורת עבור כ-3 מיליון לקוחות, לצד יכולות שיווק, גבייה ושירות לקוחות.

מדובר במהלך הדומה במידה רבה לשוק הסיטונאי בענף התקשורת, המאפשר לבעלי רישיון, "לרכוב" על רשת התקשורת של בזק ולספק שירותי תקשורת באופן ישיר ללקוחותיהם. בנוסף לפרטנר נזכיר כי גם סלקום, הוט ובזק קיבלו רישיונות לאספקת השירות.

בשנים הקרובות, ייצור החשמל על ידי חברת החשמל ילך ויפחת, עם יותר יצרני חשמל פרטיים. בעוד שההולכה תישאר בלעדית בחברת החשמל, מקטע האספקה נפתח כעת לתחרות.

חלק מחברות התקשורת מתכוונות למכור את החשמל במסגרת שילוב עם חבילות תקשורת שהן כבר מוכרות ללקוחות כך שהוא גם יקבל חשבונית אחת. בסיכום הכללי מדובר על פי הערכות בחיסכון שנתי של 8% בחשבון החשמל.