איפה היא מוצאת שקט אורבני והספר שמפרה אותה: ההמלצות של מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ולייק ארנבוי

מהי העיר שיש בה עיצוב מוקפד ואסתטי, לאיזה בר היא הולכת כשהיא מחפשת טוויסט, ולמה היא חושבת שאי אפשר להצליח לבד • ההמלצות של אימי עירון, מנכ"לית ליאו ברנט ישראל ו־Likearainbow

אימי עירון / צילום: שלומי יוסף
אימי עירון / צילום: שלומי יוסף

אימי עירון (54), בזוגיות + 2, גרה בתל אביב. ממייסדות אתר סלונה. לפני כשלוש שנים הקימה את חברת Likearainbow, שנרכשה לאחרונה בידי קבוצת פובליסיס. החודש מונתה למנכ"לית משרד הפרסום ליאו ברנט בישראל ולייק ארנבוי.

1. ספר

 The Culture Code, דניאל קויל
ספר שבוחן כמה מהארגונים המצליחים בעולם - בהם פיקסאר, זאפוס וצוות 6 של אריות הים - וחושף מה גורם להם לתקתק, ואיך קבוצות מגוונות לומדות לתפקד כמוח אחד. קויל מציע אסטרטגיות שמעודדות שיתוף פעולה ובניית אמון בשילוב מחקרים. מפת דרכים ליצירת סביבת עבודה חדשנית ומפרה. 

2. אתר 

Medium
אתר הבלוגים המוביל בעולם, שכותב בו כל מי שמבקש לבנות את עצמו כאוטוריטה בתחומו. יש מגוון עצום של תכנים ומומחים בכל תחום שרק תעלו על הדעת, וממשק המשתמש נוח לכותב ולקורא. כמה מהבלוגים המומלצים: The Startup, Mission.org, Personal Growth, Towards Data Science.

3. עיר 

קופנהגן
עיר יפהפייה שיש בה מוזיאונים נהדרים, גנים משגעים ומסעדות שף מעוטרות כוכבים. הדנים הם אלופי העיצוב ולאן שלא מסתכלים בעיר - הכול יפה, מוקפד ואסתטי. יש בה משהו מרגיע - מהגוונים המונוכרומטיים ששולטים במרחב ועד לשקט האורבני. רוב התושבים נוסעים באופניים בשבילים שחוצים את העיר

4. מסעדה

הרצל 16
המקום החד־פעמי הזה יודע להפוך עורו בכל שעה ביום: בבוקר האווירה שקטה; בצהריים התפריט משתנה למנות אסייתיות עם טוויסט מפתיע; אחר הצהריים התאורה מתעמעמת והמקום הופך ל"בר סוף יום" מלטף שקולט את העייפים מיום העבודה; ובלילה הווליום עולה, די־ג'ייז מתחלפים בעמדה, מוזיקאים על הבמה, והופ, המקום הוא בר הופעות.

5. טיפ ניהולי

 Co Creation
אף אחד לא יכול להצליח לבד. כולנו רוצים להרגיש שאנחנו משמעותיים, שקולנו נשמע. בניית מנגנונים שמעודדים ומחזקים את התחושות האלה היא הדרך המשמעותית ביותר בעיניי להצלחה.