משה חוגג ישתחרר מחר למעצר בית; נאסר עליו שימוש בארנקים דיגיטליים

חוגג חשוד בעבירות מרמה ובשורה של עבירות מין ומוסר • כחלק מתנאי השחרור, יפקיד חוגג 10 מיליון שקל, וישהה במעצר בית בביתו בתל אביב למשך 30 ימים • כמו כן, ייאסר עליו להשתמש בארנקים דיגיטליים למשך חודש וחצי ולהגיע לחברות שקשורות לחקירה במשך שלושה חודשים

משה חוגג / צילום: יונתן בלום
משה חוגג / צילום: יונתן בלום

משה חוגג ישתחרר מחר למעצר בית במשך 30 ימים. חוגג, שנמצא במעצר קרוב לחודש, חשוד בעבירות מרמה ובשורה של עבירות מין ומוסר.

כחלק מתנאי המעבר למעצר בית, נאסר על חוגג להגיע לחברות שקשורות לחקירה במשך שלושה חודשים, איסור שימוש בארנקים דיגיטליים למשך חודש וחצי ואיסור ליצור קשר עם המוערבים בפרשה במשך חצי שנה. 

החקירה בעבירות המרמה צפויה להימשך בחודשים הקרובים לאור מורכבותה והתחום התקדימי של המטבעות הקריפטוגרפיים. החקירה בנוגע לעבירות המין גם תימשך, בינתיים עלו קשיים ראייתיים, וטרם הובררה התמונה המלאה.

חוגג נעצר לראשונה ב-18 בנובמבר. על פי החשד, חוגג וחשודים נוספים גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה בתחום המטבעות הדיגיטליים. החקירה עד כה העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, עבירות הלבנת הון ומסים. חוגג גם חשוד בשורה של עבירות מין. בניגוד לחשדות המקוריים אין ראיות לביצוע עבירות מין וזנות בנוגע לקטינות. חוגג חשוד, בין היתר, בהבאת נשים לידי עיסוק בזנות, בפגיעה בפרטיות ובהחזקת מקום לשם זנות.

מעורכי הדין משה מזור ועמית חדד נמסר: "משה חוגג צפוי להשתחרר מחר לביתו לאחר ששיתף פעולה באופן מלא ומסר את גרסתו לחשדות במסגרת החקירה. כבר כיום ניתן לומר, שקיים פעם גדול בין החשדות החמורים בתחילת הפרשה לבין העובדות שהולכות ומתבהרות ככל שנוקפים הימים. אנו משוכנעים, כי בתום החקירה ולאחר מיצויה יתברר כי לא דבק רבב פלילי במעשיו של מר חוגג".

***חזקת החפות: יודגש כי משה חוגג ויתר הנחקרים הם בגדר חשודים בלבד, טרם הוגש נגדם כתב אישום ועומדת להם חזקת החפות