קריאייטיב | בלעדי

אלדד וינברגר מצטרף ליחידת הקריאייטיב של גוגל

לגלובס נוגע כי אלדד וינברגר, לשעבר משנה למנכ"ל במקאן, יצטרף לגוגל בתפקיד creative lead בזרוע הפעילות של גוגל, העוסקת ביצור קריאייטיב המיושם על הפלטפורמות של גוגל עבור מפרסמים ישראלים שפועלים בחו"ל • היחידה, שנקראת google creative works, מנוהלת ע"י אמיר אריאלי

אלדד וינברגר / צילום: איל יצהר
אלדד וינברגר / צילום: איל יצהר

גוגל ממשיכה "לשאוב" אנשי פרסום וקריאייטיב: לגלובס נוגע כי אלדד וינברגר, לשעבר משנה למנכ"ל במקאן, יצטרף לגוגל בתפקיד creative lead בזרוע הפעילות של גוגל, העוסקת ביצור קריאייטיב המיושם על הפלטפורמות של גוגל עבור מפרסמים ישראלים שפועלים בחו"ל.

היחידה, שנקראת google creative works, מנוהלת ע"י אמיר אריאלי אשר כמו וינברגר כיהן בעבר בתפקידים בכירים בענף הפרסום. נזכיר כי אריאלי הצטרף לגוגל ב-2015 עוד הרבה לפני שהמעבר מענף הפרסום לחברות טק הפך להיות אופנתי. בדומה לוינברגר גם אריאלי נחשב לאיש קריאייטיב מוכשר ומוערך, וגבות רמות הורמו בענף הפרסום כשבחר לעבור לצד שלכאורה מסמל את הצד הטכנולוגי של התעשייה. מאז כידוע השתנתה התמונה באופן דרמטי, וכמויות גדולות של טאלנטים עוברים צד ומנסים ליישם את היכולות שלהם בענפי הדיגיטל והטק.

וינברגר נמנה על הדור הצעיר יחסית של מנהלים שצמחו בענף הפרסום. הוא ניהל חלק ניכר מהקריירה שלו בקבוצת מקאן בחלק ניכר מהתחומים בהם עוסק פרסום: קריאייטיב, דיגיטל וניהול לקוח. לפני מספר שנים ולאחר שכיהן בתפקיד מנכ"ל מקאן דיגיטל, עזב את הקבוצה לטובת תפקיד המשנה למנכ"ל מאקו אולם בהמשך, כשהתחלף בקבוצת מקאן מנכ"ל, והמנכ"ל החדש עמית משיח החל לבנות כוורת של כישרונות, חזר וינברגרר לקבוצה בתפקיד המשנה למנכ"ל, תפקיד אותו חלק עם נדב פרסמן. לפני כשלוש שנים עזב וינברגר את מקאן, ובהמשך הקים יחד עם חברת פרומתיאוס סוכנות לתוכן וידיאו שנשאה את השם Fire TLV.

פרומתיאוס הינה בית קריאייטיב המתמחה ביצירת תוכן וידאו לגופי תקשורת, שסיפק שירותים בעשרים השנה האחרונות לערוצים כמו yes, כאן 11, RGE, ובחו"ל לחברות כמו רד בול ו-NBC, והחיבור עם וינברגר אמור היה להרחיב את תחומי הפעילות.

אלדד וינברגר בחר שלא להגיב. בגוגל אישרו את הפרטים.