מאסר עולם לאלירן מלול, רוצח מיכל סלה

מלול דקר את סלה ז"ל 11 פעמים והותיר אותה מתבוססת בדמה עד למותה, תוך גרימת חבלות בראשה ובמקומות נוספים בגופה • השופטים: "המתת המנוחה נעשתה על רקע קנאתו חסרת הגבולות של הנאשם למנוחה וחוסר יכולתו להשלים עם החלטתה להיפרד ממנו"

מיכל סלה ז''ל / צילום: תמונה פרטית
מיכל סלה ז''ל / צילום: תמונה פרטית

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (א') מאסר עולם על אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה לפני כשנתיים. בנוסף, נפסק כי מלול יפצה את בתו התינוקת ב-259 אלף שקל.

מלול דקר את סלה ז"ל 11 פעמים והותיר אותה מתבוססת בדמה עד למותה, תוך גרימת חבלות בראשה ובמקומות נוספים בגופה.

השופטים ארנון דראל, אלי אברבנאל וחיה זנדברג קבעו כי "המתת המנוחה נעשתה על רקע קנאתו חסרת הגבולות של הנאשם למנוחה וחוסר יכולתו להשלים עם החלטתה להיפרד ממנו".

אחותה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי, אמרה בדיון: "איך זה נראה כשהלב שלך שותת את דם אחותך, שהוקז כולו באלימות מגופה, בביתה מבצרה, על ידי אב ילדיה ולעיני בתה היונקת?... היום, שנתיים אחרי היום שאחותי הקטנה נמצאה מאובנת בשלולית דמה, הפור נפל. הרוצח בדם קר, עלוב הנפש, אלירן מלול, שהכתים את שם משפחתו והוריו שלדיראון עולם יתהפכו בקברם, הרוצח אלירן מלול נמצא אשם ברצח מיכל סלה ז"ל, פה-אחד כאן, כאן בבית המכובד הזה. והאמון שלנו משפחת סלה ודמם השותת של אוהביה של מיכל נאסף ונשאב אט-אט בחזרה לתוך הלב הפצוע".

מלול הקריא בדיון מתוך דף ואמר: "הייתי שמח לו הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הטרגדיה הקשה והנוראית הזו, אבל לצערי אני לא יכול".

מפרקליטות מחוז ירושלים שניהלה את התיק נמסר: "הנאשם רצח באופן אכזרי את מי שהייתה רעייתו, אישה צעירה ואם לתינוקת. אנחנו מחזקים ומחבקים את בני המשפחה ומקווים שתוצאת המשפט תחזק ותקדם את המאבק בתופעה הקשה של רצח נשים בידי בני זוגן".