במבה, קטשופ וטייסטרס צ'ויס: אסם מעלה מחירים למאות מוצרים

במכתב ששלחה לקמעונאים, דיווחה החברה כי תייקר את מוצריה בשיעור הנע בין 3% ל-7% • במחירון שהגיע לידי גלובס משתקפת עלייה משמעותית במחירי הקפה, אך היא לא עוצרת שם. גם בגזרת החטיפים והמתוקים מוצרים רבים מתייקרים

אסם מעדכנת את המחירון הקמעונאי / צילום: Shutterstock, defotoberg
אסם מעדכנת את המחירון הקמעונאי / צילום: Shutterstock, defotoberg

אסם מודיעה על עליית מחירים בשיעור של 4.6% בממוצע. במכתב ששלחה לקמעונאים דיווחה החברה כי תייקר את מוצריה בשיעור הנע בין 3% ל-7%. מוצרי מטרנה יישארו ללא שינוי במחיר. "עלייה זו מפצה באופן חלקי על ההתייקרויות המשמעותיות במחירי התשומות והשינוע", כך מנמקת החברה.

רשימת המוצרים שמחירים יעלה כוללת עשרות מוצרים בקטגוריות שונות, בחלקם מדובר על המוצרים המובילים בקטגוריות. כך למשל ההתייקרות תחול על חטיפים מלוחים דוגמת במבה, ביסלי, אפרופו ודובונים, ועל מוצרים רבים בקטגוריית דגני בוקר לרבות במותגים צ'ריוס, פיטנס, קראנץ'.

במחירון שהגיע לידי גלובס משתקפת עלייה משמעותית במחירי הקפה: מוצרי נסקפה יתייקרו ב-5.65% וחלק ממוצרי טייסטר׳ס צ׳ויס יתייקרו ב-5.65%.

וזה לא עוצר שם, גם בגזרת החטיפים והמתוקים מוצרים רבים מתייקרים. הבמבה תעלה בשיעור שנע בין 4.25%-5.6%, הביסלי ב-3.3%-5.5% והבייגלה ב-5%. עוגת הבית תתייקר ב-5.6%-6.5% וכך גם הערגליות.

בנוסף, גם הפסטות ומוצרי מנה חמה מתייקרים. מוצרי פסטה אסם יתייקרו ב-6.42%-5.53%, מוצרי המותג פרפקטו ומנה חמה יתייקרו ב-6.62%.

עוד ברשימה: מוצרי טבעול יתייקרו ב-5.6%-8%, הגרבר יתייקר בקרוב ל-4% וסלטי צבר יתייקרו בשיעור 5%-4.35%.

"כידוע לכם מזה חודשים רבים אנו עדים להתייקרויות גלובליות חריפות במחירי חומרי הגלם, האריזות ועלויות השינוע בחומרי הגלם וחומרי האריזה. מדובר בעליות ריאליות של עשרות אחוזים (חיטת הדורום ב-90%, פולי הקפה ב-80%, שמנים ב-65% חומרי האריזה ב-50%) ועלויות ההובלה האמירו בשיעורים של בין 400% ל-800%", נכתב בהודעת החברה. "לצערנו מגמת ההתייקרות ממשיכה והשלכותיה הכספיות הן חסרות תקדים בהיקפן. לאחר שספגנו עליות אלה במשך תקופה ארוכה מאוד אנו נאלצים לעדכן את המחירון הקמעונאי".