22 שנה אחרי הפיצול, ארומה תל אביב וארומה ישראל מתמזגות לחברה אחת

שתי הרשתות מתמזגות לרשת אחת שתיקרא "ארומה אספרסו בר ישראל (ארומה ישראל)" • הרשת הממוזגת תמנה 187 סניפים והיא תהיה בשליטת יריב שפע, בעלי ארומה ישראל • גולן עינת, שהשלים את רכישת ארומה תל אביב מידי סהר שפע בשנת 2014, יקבל מניות

סניף ארומה. מחירים עודכנו / צילום: יח''צ
סניף ארומה. מחירים עודכנו / צילום: יח''צ

22 שנה אחרי שהופרדה הרשת ארומה לארומה ישראל וארומה תל אביב בעקבות מחלוקת של מקימיה, האחרים יריב וסהר שפע - שתי הרשתות מתמזגות לרשת אחת שתיקרא "ארומה אספרסו בר ישראל (ארומה ישראל)". ארומה תל אביב מונה כיום 37 סניפים וארומה ישראל מונה 153 סניפים ברחבי ישראל. הרשת הממוזגת תמנה 187 סניפים והיא תהיה בשליטת יריב שפע, בעלי ארומה ישראל. גולן עינת, שהשלים את רכישת ארומה תל אביב מידי סהר שפע בשנת 2014, יקבל מניות. מהחברה לא נמסרו פרטים אודות שיעור המניות או ההיבט הכספי של העסקה.

הרשת ארומה הוקמה בשנת 1994 על ידי האחים שפע ובשנת 1999 הרשת התפצלה לשתי חברות נפרדות - ארומה ישראל וארומה תל אביב. שתי הרשתות שמרו על לוגו דומה, אולם דאגו להדגיש את האבחנה (שלא תמיד נעשתה על ידי הצרכנים) כי מדובר ברשתות שונות. לארומה ישראל גם 57 סניפים הפועלים מחוץ לישראל, בארה"ב, קנדה, אוקראינה וקזחסטן. עוד מחזיקה ארומה ישראלי במפעלי ייצור שנמצאים בבעלות החברה.

מהנהלת ארומה ישראל נמסר: "אנו מאמינים כי מיזוג ארומה ישראל וארומה ת"א ישרת את קהל לקוחות הרשת הנאמנים אשר ייהנו מחוויית שירות מקצועית ואחידה בכל הארץ".

מהנהלת ארומה ת"א נמסר: "מדובר במיזוג אסטרטגי המעניק יתרון לגודל ע"י סינרגטיות תפעולית ופיננסית. אנו מעריכים כי הניסיון אותו צברו הצדדים במהלך השנים יביא עמו ערך משמעותי עבור לקוחות וזכייני ארומה".