הספר המושלם והרצאה על רגליים ביוניות: המלצות מנכ"לית מאוחדת

איזה ספר היא לא הצליחה להניח מהיד, הפודקאסט שמלמד על החשיבות של משפיענים בעולם שיווק וטיפ למנהלים • 5 המלצות של סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית קופת חולים מאוחדת

סיגל רגב רוזנברג / צילום: ענבל מרמרי
סיגל רגב רוזנברג / צילום: ענבל מרמרי

סיגל רגב רוזנברג (55), נשואה, אם לשניים וסבתא לאחת, גרה בגבעתיים. מכהנת כמנכ"לית קופת חולים מאוחדת בשלוש השנים האחרונות, בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"לית כספים. כבר 30 שנה בתפקידי ניהול במערכת הבריאות. עושה ספורט באופן קבוע, אבל לא ממש נהנית מזה.

1. ספר

"לבד בתיאטרון המוות", טרי הייז
כמי שאין לה זמן פנוי כמעט, וקוראת בעיקר בחופשות או בטיסות, זה הספר המושלם: צורת הכתיבה שלו והעובדה שהוא מותח מתחילתו ועד סופו לא אפשרה לי להניח אותו לרגע. מיד כשסיימתי חיכיתי בשקיקה לספר הבא שלה.

2. פודקאסט

שיווק בעידן המשפיענים, אלעד רגב
בפרק 162 בפודקאסט "מנהלי שיווק מצייצים" של אבי זיתן מדבר אלעד, שהוא הבן שלי, על היותם של המשפיענים חלק בלתי נפרד מעולם השיווק. לגופים השמרנים יותר לקח זמן להכיר בזה, אבל כמנכ"לית קופת חולים הייתי רוצה שמבוטחים שלנו יהיו שגרירים ויספרו על השירותים שלנו בדרך אותנטית וכנה.

3. סרט

"חלף עם הרוח"
אין תחליף לתלבושות התקופתיות, לרומנטיקה ובעיקר למשפט הסיום "ככלות הכל, מחר יום חדש", שמתחבר לאופטימיות שאני מאמינה בה, שאפשר לשרוד כל אתגר ומכשול ושתמיד צריך להסתכל קדימה.

4. הרצאת טד

הרגליים הביוניות שמאפשרות לנו לרוץ, לטפס ולרקוד, Hugh Herr
בחור צעיר שרגליו קפאו בטיפוס הרים והמציא תותבות ביוניות מתקדמות מצהיר שהכול אפשרי, שגם נכות קשה היא לא גזירה, ובעזרת טכנולוגיה אפשר להפוך חלום למציאות. ההרצאה שלו נותנת תקווה להרבה אנשים. 

5. טיפ ניהולי

מיקוד ומהירות החלטה
מנהל צריך שתהיה לו אסטרטגיה ברורה, לקבל החלטות מהר וגם לגרום למנהלים שתחתיו לעשות זאת. אם ההחלטה אינה במיטבה - צריך לדעת לתקן תוך כדי תנועה ולא לעצור את הסוסים כשהם דוהרים.