"רק חמש דקות ביום": אפליקציית המדיטציה החביבה על מנכ"לית ענני ועוד 4 המלצות

מה הספר שהיא מוצאת בו את עצמה, איזו תשוקה בעבודה היא לא מצליחה לממש ומה היצירה הטלוויזיונית המושלמת בעיניה • 5 ההמלצות של אורלי אטלס כץ, מנכ"לית ענני

אורלי אטלס כץ / צילום: גיא נחום לוי
אורלי אטלס כץ / צילום: גיא נחום לוי

אורלי אטלס כץ, נשואה + 3, גרה בתל אביב. משמשת כמנכ"לית קבוצת ענני מאז 2015 וכ-EVP בחברת ויאקום CBS, שרכשה את ענני לפני כשנה וחצי. לפני כן כיהנה כמנהלת שיווק ב-HOT. חובבת ספינינג.

1. ספר

החברה הגאונה, אלנה פרנטה
כמנכ"לית חברה שיותר מ־75% מעובדיה הם נשים, ובהתחשב בעובדה שבמרכז כמעט כל סדרה המופקת אצלנו ניצבות דמויות של ילדות או נשים, הבחירה בספר כמעט מתבקשת. מערכת היחסים המורכבת בין שתי ילדות המתבגרות יחד והופכות לנשים מתרחשת בנאפולי בשנות החמישים, רחוק מישראל ומההוויה שלי, ועם זאת מצליחה לייצר את הקסם הזה, ששואב פנימה ומאפשר להרגיש שהסיפור שלהן הוא בעצם הסיפור שלי.

2. אפליקציה

Headspace
אורח החיים התובעני שלנו מחייב מציאת מקום לנפש ולגוף, רגעים של איזון ושלווה. האפליקציה הזאת היא התקווה שלי להתחבר לעולם המדיטציות. בעזרת כמה קליקים פשוטים ניתן למצוא בה את התוכנית הרלוונטית. היא מאוד ידידותית, לא מלחיצה ואפילו מוסבר בה לאורך הסשן שלא צריך להתחבר או להצליח, ומספיק לגנוב חמש דקות פנויות ביום להאזנה.

3. סדרת טלוויזיה

היורשים
מתוקף תפקידי אני חשופה להרבה תוכן, אז כדי להצליח לעקוב אחרי סדרה אני צריכה להישאב אליה. מצאתי את עצמי מרותקת ל"יורשים" (Succession). הדמויות העגולות החושפות מורכבות אנושית מזעזעת ומעוררת חמלה בו זמנית, המשחק המופתי, התסריט המעולה, מערכות היחסים המרושעות, ההומור השחור והארסי - כל אלה מתחברים לכדי יצירה טלוויזיונית מהטובות שראיתי.

4. שופינג

LOFT, ברודוויי, ניו יורק
הקורונה הרחיקה אותי מניו יורק. אבל בביקורי האחרון שם, אחרי ישיבה סוערת במיוחד במשרדי ויאקום CBS, נתקלתי בחנות הזאת. הבגדים נחמדים והמחירים סבירים, אך מה שייחד אותה היה שכל עובדיה הם להט"בים, ובמיוחד טרנסג'דרים.ות - קהילה שמתקשה במציאת מקומות עבודה הוגנים.

5. טיפ ניהולי

ללמוד מהעובדים
הקשר הבלתי אמצעי והאינטראקציה היומיומית שלי עם עובדי ועובדות החברה הם בעיניי מה שהופך מנהל לטוב יותר. למרות שלצערי לא יוצא לי לחוות אותם בתדירות שהייתי רוצה, לא התפוגגה אצלי התשוקה לכך.