שר האוצר אביגדור ליברמן נדבק בקורונה: "מרגיש טוב"

ח"כ דוד אמסלם הודיע הערב גם כן כי נמצא חיובי לנגיף • אתמול הודיע שר השיכון זאב אלקין כי נדבק בקורונה

שר האוצר אביגדור ליברמן / צילום: יוסי זמיר
שר האוצר אביגדור ליברמן / צילום: יוסי זמיר

ממשלה בבידוד: שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע במוצאי השבת כי נבדק ויצא חיובי לקורונה. ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים. אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה". בתחילת שבוע שעבר קיבל ליברמן את חיסון הבוסטר השני נגד הנגיף.

ליברמן מצטרף לשר השיכון זאב אלקין, שהודיע ביום שישי כי נדבק, וכן לשר החוץ יאיר לפיד. גם ח"כ דוד אמסלם מהליכוד נמצא הערב חיובי לקורונה ומצטרף ל-12 חברי כנסת שנכנסו בשבוע שעבר לבידוד.

מלשכתו של אלקין נמסר ביום שישי כי "השר אלקין, לאחר שחש חולה אתמול בערב, ביצע בדיקת אנטיגן ביתית שיצאה חיובית ואושרה גם בבדיקת אנטיגן מוסדית ונמצא חיובי לקורונה. בהזדמנות זו, השר אלקין מבקש מכל מי שהיה איתו במגע בימים האחרונים לבצע בדיקה לפי כללי משרד הבריאות. השר אלקין ימשיך לנהל את פעילות משרד השיכון מבידוד בביתו".

לפיד, שהודיע ביום שני בשבוע שעבר כי נדבק בקורונה, צפוי לצאת מבידוד כבר מחר.

בתוך כך, ביום שישי נמסר מדוברות ראש הממשלה כי היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, ד"ר איל חולתא, נמצא מאומת לנגיף הקורונה. בשל כך נבדק גם ראש הממשלה בנט יחד עם אנשי הצוות שלו והם קיבלו תוצאה שלילית.