אימפקס הישראלית חתמה על הסכם בסך 2.7 מיליון דולר עם פפסיקו

במסגרת ההסכם אימפקס תספק מאות אלפי יחידות אלקטרוניות של בקבוקי משקה חכמים לפפסיקו • המניה מזנקת בעקבות הדיווח

קובי בנטקובסקי, מנכ''ל אימפקס / צילום: אימפקס
קובי בנטקובסקי, מנכ''ל אימפקס / צילום: אימפקס

חברת אימפקס  הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם מסחרי עם ענקית המשקאות פפסיקו  העולמית בהיקף של 2.7 מיליון דולר לאספקה של מאות אלפי יחידות אלקטרוניות עבור בקבוקי משקה חכמים.

במסגרת ההסכם סיפקה פפסיקו תחזית לא מחייבת התלויה בין היתר בהיקף המכירות של המוצר, לפיה ב-2023 היקף ההזמנות מאימפקס יצמח פי שניים מאשר בשנה הנוכחית. המניה מזנקת בעקבות הדיווח.

עוד דווח כי במסגרת ההסכם תספק החברה לפפסיקו ערכת פיתוח תוכנה ליישומון של פפסיקו, שיוכל לתקשר עם המוצר ולקבל מידע אודות השימוש בו. מדובר בהזמנה השנייה של אותו המוצר, כאשר בעבר רכשה פפסיקו הזמנה של כ-5,000 יחידות. היום כאמור נחתם ההסכם, לאחר שבדיקת תאגיד המשקאות הובילה לרכישה בהיקף גדול יותר.

בכוונת פפסיקו להשיק בקבוק חכם המכיל טכנולוגיה מתקדמת וקישוריות מלאה למשתמש ולחברה, מתוך ההכרה במגמה להפחתת השימוש בפלסטיק ומעבר למוצרים ברי-קיימא.

מנכ"ל אימפקס, קובי בנטקובסקי, מסר: "למיטב ידיעת החברה, מדובר בהתקשרות ראשונה מסוגה בעולם, במסגרתה תאגיד ענק ומשמעותי כמו פפסיקו מתכונן להשיק בקבוק חכם המשלב טכנולוגיה מתקדמת ולשווק אותו בהיקף של מאות אלפי יחידות כבר בשלב הראשון".

"פלטפורמת ה-IoP (האינטרנט של האריזות) שפיתחנו אוספת נתוני שימוש במוצרים על-ידי צרכני הקצה בזמן אמת", אמר יואב חושן, סמנכ"ל בכיר למכירות ופיתוח עסקי באימפקס. "בכך פפסיקו מעניקה למשתמש בבקבוק החכם חוויית שימוש ייחודית המאפשרת לו שליטה מלאה על תדירות והיקף השימוש בבקבוק מצד אחד, ונותנת לחברה מצד שני מידע בזמן אמת על הרגלי השימוש של לקוחותיה בבקבוק ובמשקאות המשווקים על-ידה".

אימפקס פיתחה פלטפורמה טכנולוגית שאוספת ומנטרת שכבת מידע אודות שימוש של לקוחות קצה במוצרי צריכה ארוזים (FMCG/ CPG) בביתם. החברה הוקמה בשנת 2015, מעסיקה כיום כ-20 עובדים ורשמה הכנסות של כחצי מיליון דולר בשנת 2020. הפלטפורמה הטכנולוגית כוללת אריזות חכמות ושירותי תוכנה נלווים במסגרת תחום ה-IoP - אינטרנט של האריזות.