יו"ר ועד עובדי אלפא: "הוכחנו שרק בהידברות ניתן לעשות שינויים ארגוניים"

יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי החברות פלאפון ובזק בינלאומי, מגיב על החלטת דירקטוריון בזק לבטל את המיזוג בין בזק בינלאומי ל-yes: "עובדים לא ייצאו חפויי ראש מכאן, זה לא יקרה"

יו''ר ועד עובדי אלפא יחיאל שמן / צילום: כדיה לוי
יו''ר ועד עובדי אלפא יחיאל שמן / צילום: כדיה לוי

"כמו שהבטחנו לעובדים במהלך השנה האחרונה, בורג לא יזוז כאן בלי אישור ועד העובדים", כך אומר הבוקר יו"ר ועד עובדי אלפא, יחיאל שמן, בעקבות הודעת דירקטוריון בזק על ביטול המיזוג של בזק בינלאומי ו-yes.

הבוקר (ה') הודיע דירקטוריון בזק על חזרתו מהתוכנית למיזוג בין החברות לאחר שלא הצליח להגיע להבנות עם העובדים על המהלך, מה שמעיד על ניצחון גדול שלהם.

לדברי שמן, "לפני שנה הנהלת אלפא גמלה בליבה לפרק את בזק בינלאומי ולסגור את החברה. כבר אז, כשרצו לעשות את זה מעל הראש של העובדים, הודענו שזה לא יקום ולא יהיה ואנחנו נשמור על החברות הבנות. אני שמח שאחרי מאבק הירואי הוכחנו וניצחנו והיום בזק בינלאומי עומדת על הרגליים חיה ובועטת. חברה עם אופק ועתיד וגם אם יהיו שינויים בשוק התקשורת שיחייבו אותנו להמשך מאבק נמשיך להיאבק.

"אני קורא מפה להנהלת החברה ולדירקטוריון שכל שינוי ארגוני ייעשה רק בשיתוף פעולה ולא חד צדדית. שוב הוכח שכדי לעשות שינויים ארגוניים צריך את שיתוף הפעולה של העובדים מתוך מטרה להצמיח את החברה ולא לפגוע בעובדים. צר לי שב-yes לא קראו את התמונה נכון, ואני מקווה שיצטרפו אלינו למאבק".