הממשלה אישרה את מינויה של מיכל רוזנבוים לתפקיד מנהלת רשות החברות

רוזנבוים תיכנס לתפקיד החשוב, שלא אויש במנהל קבוע זה יותר משנה, מאז עזיבתו של ינקי קוינט • רוזנבוים נבחרה לתפקיד על ידי שר האוצר אביגדור ליברמן • בין האתגרים שצפויים לעמוד בפני רוזנבוים, בולטות ההפרטות של דואר ישראל, נמל חיפה והנפקת התעשייה האווירית

מיכל רוזנבוים / צילום: יח''צ
מיכל רוזנבוים / צילום: יח''צ

מינויה של עו"ד מיכל רוזנבוים לתפקיד מנהלת רשות החברות הממשלתיות אושר היום (א'), בישיבת הממשלה. רוזנבוים תיכנס לתפקיד החשוב, שלא אויש במנהל קבוע זה יותר משנה, מאז עזיבתו של ינקי קוינט.

בין האתגרים שצפויים לעמוד בפני רוזנבוים, שתשמש כרגולטורית של כ-70 חברות ממשלתיות, בולטות ההפרטות של דואר ישראל, נמל חיפה והנפקת התעשייה האווירית. משימות נוספות המונחות על הפרק יהיו שיפור מדדי החברות הממשלתיות, שירדו בתקופה האחרונה, ואיוש מאות משרות דירקטורים חסרות.

רוזנבוים נבחרה לתפקיד על ידי שר האוצר אביגדור ליברמן, שבירך על האישור בממשלה: "רשות החברות הממשלתיות הינה זרוע מרכזית בתקופה בה אנו מובילים רפורמות גדולות שידחפו את המשק הישראלי קדימה. אני סמוך ובטוח שניסיונה הרב של עו"ד רוזנבוים ויכולותיה יביאו להצלחתה בתפקיד חשוב זה".

רוזנבוים שימשה בתשע השנים האחרונות כבעלים של משרד עורכי דין המתמחה בתחומי המשפט הציבורי והמינהלי. בעבר שימשה כיהנה כמנהלת היחידה לחיוב אישי במשרד הפנים וכמנהלת מחלקת הפירוקים ברשם העמותות.