פרופ' דן עמירם ימונה לדקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

פרופ' עמירם, המכהן בארבע השנים האחרונות כסגן הדקאן, יחליף את פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, שכיהן בשתי קדנציות ברציפות במהלך שמונה השנים האחרונות

פרופ' דן עמירם / צילום: יח''צ
פרופ' דן עמירם / צילום: יח''צ

פרופ' דן עמירם, רו"ח, נבחר לדקאן הבא של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, וייכנס לתפקידו ביולי הקרוב. כך החליטה היום מועצת הפקולטה לניהול, שקיבלה בזאת את המלצת ועדת האיתור בראשות רקטור האוניברסיטה.

פרופ' עמירם (אשר כותב מדי פעם בגלובס), המכהן בארבע השנים האחרונות כסגן הדקאן, יחליף את פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, שכיהן בשתי קדנציות ברציפות במהלך שמונה השנים האחרונות, הכהונה המקסימלית עפ"י התקנון. פרופ' דן עמירם הצטרף לפקולטה לניהול בשנת 2017, כאשר קודם שימש פרופ' חבר וראש הקתדרה על שם פיליפ גייר בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת קולומביה בניו יורק.

פרופסור עמירם משמש כיו"ר הועדה המייעצת של האו"ם לבקרה פנימית, וכן משמש כדירקטור ויושב ראש של ועדות שונות במועצות מנהלים של תאגידים ומוסדות פיננסים.

פרופ' משה צבירן, הדקאן היוצא של הפקולטה לניהול: "אין ספק שיכולותיו וכישוריו של פרופ' עמירם יבואו לידי ביטוי בהמשך הפעילות הענפה שמציבה את הפקולטה לניהול בין בתי הספר למינהל עסקים המובילים בעולם".

פרופ' דן עמירם הודה לוועדת האיתור ולפקולטה על האמון שהביעו בו להוביל את הפקולטה הותיקה, וציין כי "נמשיך לפעול להגשמת חזון הפקולטה והתוכנית האסטרטגית, לפעול ולהצטיין בחזית המחקרית העולמית". פרופ' עמירם הדגיש את החשיבות שהוא רואה בהמשך השותפות של הפקולטה עם התעשייה כחלק מהאקוסיסטם החדשני בישראל.

בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א לומדים מעל ל-3,500 סטודנטים במגוון תחומי התמחות. סגל הפקולטה מונה כ-66 חוקרים בכירים ועוד 300 מרצים משדרת הניהול הבכירה בישראל. לפקולטה למעלה מ-30,000 בוגרים המאיישים את שדרת הניהול הבכירה של המשק הישראלי.