עוד שינויים בהנהלת סלקום: לאריסה כהן מונתה ליועצת המשפטית

כהן עבדה כיועצת משפטית עם דורון כהן, מנכ"ל דסק"ש ויו"ר סלקום • היא צפויה להחליף את ליאת מנחמי שפורשת

בנין חברת סלקום / צילום: איל יצהר
בנין חברת סלקום / צילום: איל יצהר

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום הנכנס, ממשיך בגיבוש צוות הנהלה חדש בסלקום. לאריסה כהן מונתה היום (ה') לתפקיד היועצת המשפטית של סלקום. כהן משמשת כיועצת משפטית ומזכירת חברה בדסק"ש ובנכסים ובניין. ספיר משלים בכך מספר מינויים בהנהלה וביניהם סמנכ"לים בשיווק, בהנדסה, דוברות ומשאבי אנוש.

דורון כהן, יו"ר סלקום ומנכ"ל דסק"ש, אשר לאריסה כהן נחשבת למקורבת אליו: "לאריסה כהן, סמנכ"לית בדסק"ש והיועצת המשפטית שלה, היא מנהלת מצוינת ויועצת משפטית מעולה. היא משרתת את קבוצת דסק"ש מזה למעלה משש שנים. בין היתר, שימשה כמזכירת החברה של אידיבי וכיועצת המשפטית של חברת נכסים ובניין. לאריסה בקיאה בשוק ההון והיא מומחית לדיני חברות וניירות הערך ולממשל תאגידי. הצטרפותה להנהלת סלקום מביאה איתה ערכים גבוהים של הכרות עם שוק ההון עבודת צוות והבנה עסקית. אין ספק שהיא תשיא תרומה משמעותית לכיוון החדש שמוביל מנכ"ל החברה דניאל ספיר".

לאריסה כהן / צילום: MBF PHOTOGRAPHY STUDIO
 לאריסה כהן / צילום: MBF PHOTOGRAPHY STUDIO

כהן שימשה במגוון רחב של תפקידים משפטיים וניהוליים, בהם מזכירת קבוצת אפריקה ישראל להשקעות. עם עזיבתה את קבוצת אפריקה, החלה לכהן בתפקיד מזכירת החברה באי די בי, וכיום מכהנת בדסק"ש ובנכסים ובנין כסמנכ"ל, יועצת משפטית ומזכירת החברה, במקביל לכהונתה כדירקטורית במספר חברות בקבוצה.

מנכ"ל סלקום דניאל ספיר הודה ליועצת המשפטית הפורשת ליאת מנחמי, בירך את כהן על הצטרפותה לסלקום ואיחל לה הצלחה בתפקידה החדש.