נשיא דיסני פלוס האזורי: נשקיע בהפקות מקור אבל קודם נרצה לבסס את השירות

וסיליס ליופולוס מנכ"ל יוון וישראל בחברת דיסני פלוס, ציין לקראת השקת השירות בשבוע הבא, כי החברה עוקבת אחר נושא החקיקה והדרישה להפקות מקור מצד השחקניות הבינלאומיות, אבל הוא החברה אינה עוסקת בכך כרגע

דיסני פלוס. צפויה להתחיל לפעול בארץ בחודש הבא / צילום: Shutterstock, Ivan Marc
דיסני פלוס. צפויה להתחיל לפעול בארץ בחודש הבא / צילום: Shutterstock, Ivan Marc

וסיליס ליופולוס מנכ"ל יוון וישראל בחברת דיסני פלוס, אומר הבוקר (ד') לקראת השקת השירות בשבוע הבא, כי החברה עוקבת אחר נושא החקיקה והדרישה להפקות מקור מצד השחקניות הבינלאומיות אבל החברה אינה עוסקת בכך כרגע היות והיא עסוקה בהשקת המיזם ובהצלחתו בשלב הראשון.

ליופולוס אמר שהיחסים של דיסני פלוס עם חברות הטלוויזיה הישראליות הם יחסי עבודה תקינים ודיסני תמשיך לעבוד איתם, אך לאורך זמן תהיה אבחנה בתוכן שיעלה בסטרימינג לתוכן שיימכר לשאר החברות שמפיצות את התוכן בישראל.

החברה הציגה הבוקר את היצע התוכן שלה לקראת ההשקה. החברה הדגישה כי התוכן של החברה בנוי כך שלכולם יהיה מה לראות. החברה הציגה סדרות מובילות שיושקו ואת המותגים המרכזיים שלה כמו סטאר, פיקסאר, מלחמת הכוכבים ועוד.

הוא הדגיש כי דיסני משקיעה בהפקות מקור בכל מדינה שאליה היא נכנסה, אבל אין לה מודל קבוע שלפיו היא פועלת ובכל מדינה יש מודל אחר להפקות מקור.

דיסני פלוס תשיק את השירות שלה בשבוע הבא, ובישראל היא חתמה על הסכם שיווק עם יס פלוס. האחרונה צפויה להשיק בקרוב קמפיין שידגיש את שיתוף הפעולה הייחודי שלה עם דיסני פלוס הגם שהאפליקציה של דיסני פלוס תהיה פתוחה לשימוש כל הצופים.

ביום ההשקה החברה תעלה 400 סדרות, 1,000 סרטים ועוד. בשלב ההרשמה המוקדמת המחיר הוא 319 שקל לשנה הראשונה, ו - 39.90 לחודש במחיר רגיל.