יו"ר ועד עובדי רש"ת צפוי להודיע על התפטרותו: יתמודד לרשימת הליכוד

פנחס עידן מכהן מאז 1986 בתפקידו כיו"ר הוועד, ובמהלך התקופה הפסיק את כהונתו למשך שנתיים בהן כיהן כראש עיריית לוד • עידן פורש מרשות שדות התעופה בתקופה סוערת שבה מתמודדים עובדי הרשות עם העומסים הקשים בנתב"ג

פנחס עידן / צילום: דוברות ההסתדרות
פנחס עידן / צילום: דוברות ההסתדרות

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה מאז 1986 פנחס עידן צפוי לעזוב את תפקידו ויתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד. עידן מכהן מאז 1986 בתפקידו כיו"ר הוועד, ובמהלך התקופה הפסיק את כהונתו למשך שנתיים בהן כיהן כראש עיריית לוד. עידן הוא חבר מרכז ליכוד שבמערכות בחירות קודמות אף עודד את עובדי הרשות לבחור במפלגה.

עידן פורש מהרשות בתקופה סוערת שבה מתמודדים עובדי הרשות עם העומסים הקשים בנתב"ג. עומסים אלה נובעים מהביקוש העצום לטיסות אל מול המחסור בכוח האדם בכל תחומי העיסוק בצוותי הקרקע והאוויר. עידן עצמו החל את דרכו ברש"ת בסוף שנות ה-70 כנטל (סבל).

בימים אלה נכנס לתפקידו חגי טופולנסקי כמנכ"ל רשות שדות התעופה. בתוך כך מנהל נתב"ג שמואל זכאי הודיע כי יסיים את תפקידו בסוף שנת 2022. רשות שדות התעופה יצאה בקמפיין לגיוס עובדים במטרה להתמודד עם עומסי הנוסעים. הרשות תקצבה 30 מיליון שקל למענקי גיוס והתמדה לעובדים אותם היא מנסה לגייס בקמפיין שרץ בימים אלה.