רשת הסטוק מתרחבת: תפתח 14 סניפים חדשים

רשת המוצרים הזולים מתרחבת עם עוד 14 סניפים חדשים ברחבי הארץ, כולל סניף ראשון בחברה הערבית • בנוסף השיקה הסטוק סניף דגל בפתח תקווה, שיתפרש על פני 1,500 מ"ר

הסניף החדש של רשת הסטוק בפתח תקווה / צילום: דימה קרמינסקי
הסניף החדש של רשת הסטוק בפתח תקווה / צילום: דימה קרמינסקי

רשת המוצרים הזולים "הסטוק" מתרחבת עם עוד 14 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בהם סניף ראשון בחברה הערבית: הרשת תפתח בתחילת 2023 סניף באום אל פאחם, שיתפרס על פני כ-900 מ"ר, כחלק ממהלך אסטרטגי לפתיחת חנויות נוספות ביישובים ערביים.

"זו כבר תקופה ארוכה שיש לנו פניות מהמגזר, ובקשות לפתוח סניפים של הרשת", אומר מנכ"ל ומייסד רשת הסטוק, עופר ברק. "הבנו שיש ביקוש גדול, ואנו בתקופת שיא של התרחבות מסיבית. הסניפים יהיו בגודל ממוצע של 800 מ"ר וייפתחו במתחמי הקניות של רני צים בהשקעה של 1.5-2 מיליון שקל לסניף". 

"אותה מגבת נמכרת ברשת אחת ב-169 שקל, ואצלי ב-40": בעלי רשת הסטוק בטוח שהוא פיצח את השיטה
שופרסל, יוחננוף ורמי לוי כבר שם: למה כולם רוצים רשת "סטוק"? | ניתוח

סניף הדגל: פתח תקווה

במקביל השיקה הרשת סניף דגל במתחם דן טאון, מרכז עסקים ומסחר חדש בפתח תקווה, שיתפרש על פני 1,500 מ"ר. היקף ההשקעה במהלך זה נאמד ב-3.5 מיליון שקל, והעסקה נחתמה לתקופה של 15 שנה. במחצית הראשונה של 2023 ייפתח סניף בגודל דומה בקרית עתידים בתל אביב. כיום כוללת הרשת 35 סניפים.

"בסניף בפתח תקווה זו הפעם הראשונה שעשינו קונספט של חנות בתוך חנות", מספר ברק. "בתוך הסניף הקמנו חנות של פוד אפיל, שתתפרש על פני 80 מ"ר, ויימכר בה מגוון רחב של מוצרי בישול ואירוח. בנוסף, הסניף שונה בנראות שלו משאר סניפי הרשת, הוא כולל בין היתר מסכי לד, ונדרשים 60 עובדים ביום כדי לתפעל אותו.

"פתח תקווה היא עיר מרכזית, שמושכת אליה לא רק את תושבי העיר אלא גם קונים מהסביבה, כמו גבעת שמואל,ָ קריית אונו, יהוד וסביון. את המתחם עומדים לאכלס כ-16 אלף בני אדם ביום במגדלי המשרדים".