סבב קיצוצים נוסף בביזאבו: כ-40% מהעובדים יפוטרו

הסטארט-אפ הישראלי, המפתח פלטפורמה טכנולוגית לכנסים, הודיע על פיטורים של כ-100 עובדים • "על רקע אי הוודאות הפיננסית המתמשכת החלטנו לערוך שינוי ארגוני אסטרטגי במטרה להביא את ביזאבו לרווחיות" נמסר בהודעת החברה • בחודש יולי האחרון החברה נפרדה מכ-120 עובדים נוספים

מייסדי ביזאבו בועז כץ, ערן בן-שושן ואלון אלרואי / צילום: Bizzabo
מייסדי ביזאבו בועז כץ, ערן בן-שושן ואלון אלרואי / צילום: Bizzabo

הסטארט-אפ הישראלי ביזאבו הודיע הערב (ה') על גל פיטורים נוסף, השני בשנה האחרונה. הפעם ביזאבו, המפתחת פלטפורמה טכנולוגית לכנסים פיזיים, וירטואליים והיברידיים הודיעה שתיפרד מ-100 עובדים, כ-40% מכוח האדם של החברה.

אחרי ההייטק, האם גם תעשיית הביומד בדרך לגל פיטורים ועצירת גיוסים 
מפוטרי ההייטק לא מתפשרים על השכר גם במחיר של אבטלה 

במהלך גל הפיטורים של חודש יולי האחרון, החברה נפרדה מ-120 עובדים, 35 מתוכם מישראל. ככל הנראה גם הפעם יפוטרו עובדים שמועסקים בארץ.

"על רקע אי הוודאות הפיננסית המתמשכת החלטנו לערוך שינוי ארגוני אסטרטגי במטרה להביא את ביזאבו לרווחיות", נמסר בהודעת החברה. "כחלק ממהלך זה אנו נוקטים במספר צעדים משמעותיים כדי להוריד את הוצאות החברה וגם נפרדים מעובדים מצוינים ומסורים ברחבי העולם. אנו מחויבים לעמוד לצדם ולסייע להם בתהליך חיפוש העבודה".

הסטארט-אפ ביזאבו זכה במקום הראשון ברשימת הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס לשנת 2020. החברה ניצלה היטב את משבר הקורונה והצליחה לפתח מוצר לכנסים וירטואליים שאפשר לתפוס את מקומה כאחת החברות המבטיחות.

ביזאבו נוסדה ב-2012 על ידי בועז כץ, אלון אלרואי וערן בן-שושן, שהחלו את דרכם המשותפת במסגרת תכנית Zell ליזמות במרכז הבינתחומי. ביזאבו מפעילה משרדים בניו יורק, ובתל אביב והעסיקה בשלב מסוים למעלה מ-290 עובדים. בדצמבר 2020 הובילה קרן אינסייט פרטנרס השקעה של 138 מיליון דולר בחברה, כשיותר ממחצית מהסכום הלך למכירת החזקות של בעלי מניות קיימים והשאר הוזרם לחברה.