ג'מבו סטוק | בלעדי

האם רשת ג'מבו סטוק נקלעה לקשיים? ספקים: "הצ'קים חוזרים"

לגלובס נודע כי ספקי רשת הדיסקאונט מתלוננים כי צ'קים שניתנו להם חזרו • לפי ההערכות, היקף החוב עשוי להגיע לעד כ-20 מיליון שקל

סניף של רשת ג'מבו סטוק / צילום: ניצן גור
סניף של רשת ג'מבו סטוק / צילום: ניצן גור

האם רשת ג'מבו סטוק של רועי וענונו בקשיים? ספקים של רשת הדיסקאונט מספרים כי ערב פסח הצ'קים שניתנו להם חזרו, ולפי גורמים בענף מדובר בסכומים שמוערכים במיליוני שקלים.

איך מתמודדים עם משפחות הפשע, והבעיה הגדולה בשוק השכירות: מנהל רשות המסים בראיון 
כשקונים דירה המיועדת להריסה: כמה מס רכישה יש לשלם? 

אחד הספקים של הרשת, שהוקמה ב-2015 על ידי רועי ונונו שמתגורר בחו"ל, סיפר כי בתקופה האחרונה סופקה לרשת סחורה בשווי של ממאות אלפי שקלים ועד 5 מיליון שקל, וכי הצ'ק האחרון שלו ושל ספקים נוספים לא כובד. "מדובר בהפתעה גמורה", הוא אומר. "ביום שני גילינו שהצ'ק חזר ואף אחד שם לא אומר לנו מה קורה". ספק אחר מעריך כי הוא חייב כ-10 מיליון שקל. גורם בשוק מעריך כי מדובר ביותר, והסכום מתקרב לכ-20 מיליון שקל.

רק בחודש מאי האחרון הודיע ונונו כי חתם על הסכם למכירת כ-15% ממניות הקבוצה לפי שווי חברה של כ-125 מיליון שקל לקרן מינהל, קרן השתלמות לפקידים עובדי המינהל והשירותים. עד למכירה החזיק ונונו ב-100% ממניות החברה, ועתה הוא בעל השליטה בקבוצה כשבבעלותו 85% מהמניות. קודם לכן, בפברואר 2022, הודיע כי הרשת תפתח חמישה סניפים נוספים ברחבי הארץ בהשקעה של כ-11 מיליון שקל.

מהחברה סירבו להתייחס.