פרסומת המשכנתאות של דיסקונט הותירה את הרושם הגדול ביותר על הצופים

המלחמה בין הבנקים עדיין מתבטאת בנוכחות רציפה על המסך, אם כי חברות הסלולר הגדולות גנבו להן מעט את הפוקוס - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אודי כגן ממשיך לגרוף את אהדת הצופים בפרסומת לביטוח 9

החייזר ברקוני בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך
החייזר ברקוני בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

שתי חברות סלולר גדולות חזרו השבוע להפסקת הפרסומות - פלאפון עם יהודה לוי, ופרטנר עם סטטיק - וגנבו מעט את הפוקוס ממלחמת הבנקים וענייני הריבית, האינפלציה ויוקר המחיה.

בפרסומת החדשה של פלאפון, נשלח לוי לשבת באוהל ב"מדבר" ולצפות בכדורגל בדיליי, על מנת לקדם את שירותי דור 5 - שאינם חדשים כלל לישראלים. אז איך בכל זאת מנסים למשוך אותם? מציעים מחיר של מסלול דור 4 למשך חודשיים, בלי להתחייב על מזג האוויר במדבר בימים אלה.

הפרסומת של פרטנר, שעלתה בשלב מאוחר יותר בשבוע ולכן גם היא אינה מתברגת בדירוג, היא המקרה הקלאסי של "בואו נעשה את מה שעובד". בצבעי ירוק פסטל נעים, הפרזנטור סטטיק עושה בדיוק מה שמצפים ממנו, ולא בגלל שהוא זמר: שר.

בבנק לאומי הזיזו השבוע הצידה את מרגול וגל תורן, ונתנו למנכ"ל חנן פרידמן את הבמה. מהלך לא טריוויאלי, שמשדר את המסר הרצוי: אמינות. בדירוג מתברגת הפרסומת ה"ישנה" יותר - מקום שני בזכירות ומקום רביעי באהדה.

עוד בתחום הפיננסים, בכאל מנסים לייצר כיוון עכשווי וצעיר יותר, באמצעות שיתוף פעולה עם עברי לידר שמצטרף לפרזנטור הוותיק מרק אווניר.

מרגלית צנעני וגל תורן בקמפיין לאומי / צילום: צילום מסך
 מרגלית צנעני וגל תורן בקמפיין לאומי / צילום: צילום מסך

הפעם ההבטחה היא לנפק את "הכרטיס הכי מוגזם לרכישות בחו"ל", באמצעות השיר "מוגזם" של לידר שגורם לו להיסחף ולשכוח את עצמו בשדה התעופה. 

הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק דיסקונט למשכנתאות - בהוצאה הגדולה בחיים דיסקונט המשתלמת ביותר - של אדלר-חומסקי & ורשבסקי, ובמקום השלישי מבחינת זכירות מזרחי טפחות עם "משכנתה בקצב שלכם" של ראובני-פרידן IPG, כשגם השבוע הבנקים התברגו לשלושת המקומות הראשונים.

דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך
 דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, הוא גם המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגדול ביותר בסכום של כ-1.15 מיליון שקל בקמפיין.

 

הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת, שוב, לביטוח 9 עם אודי כגן של משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב / PUBLICIS.

המשרדים שייצרו השבוע את הפרסומות האהובות ביותר הם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב / PUBLICIS (ביטוח 9), גיתם BBDO (שופרסל) ואדלר-חומסקי & ורשבסקי (דיסקונט).

המדור, המתפרסם כאן מדי שבוע ב-20 השנים האחרונות, מתבסס על דירוג של חברת גיאוקרטוגרפיה ושם דגש על ניתוח מגמות ושינויים, קריאייטיב ייחודי, צעדים משלימים בדיגיטל ועוד. דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות כולל את כלל האוכלוסייה במדינת ישראל לרבות החברה הערבית.