מנכ"ל סמסונג סמיקונדקטורס העולמית בביקור בישראל

ביקורו של קיונג קיי היון כלל הגעה למשרדי חברת Corephotonics הממוקמים במתחם מידטאון שבתל אביב • החברה נרכשה על ידי סמסונג בשנת 2019 תמורת 150 מיליון דולר

מנכ״ל סמסונג סמיקונדקטורס העולמית הגיע לביקור בישראל / צילום: Shutterstock, Valeriya Zankovych
מנכ״ל סמסונג סמיקונדקטורס העולמית הגיע לביקור בישראל / צילום: Shutterstock, Valeriya Zankovych

מנכ״ל סמסונג סמיקונדקטורס העולמית, קיונג קיי היון, הגיע היום (ג') לביקור בארץ. ביקורו כלל הגעה למשרדי חברת Corephotonics - שנרכשה על ידי סמסונג בשנת 2019 תמורת 150 מיליון דולר. משרדי החברה ממוקמים במתחם מידטאון בתל אביב.

דלויט תשכפל את מודל החדשנות של שיבא בכל העולם
סגן ראש אגף התקציבים בראיון פרישה: "התעסוקה במרכז היא כמו משאב טבע, קרן הארנונה תחלק אותו"

בין היתר נפגש קיי היון עם דוד מנדלוביץ', פרופסור להנדסת חשמל ולשעבר המדען הראשי במשרד המדע ומי שהקים את חברת קורפוטוניקס המפתחת מצלמות כפולות לסמארטפונים וטכנולוגיות לשיפור איכות הצילום.

סמסונג אלקטרוניקה הדרום קוריאנית היא חברה גלובלית, המייצרת מגוון רחב של מוצרים, כולל מסכי טלוויזיה, מקררים, מוליכים למחצה, שבבי זיכרון וטלפונים ניידים. הכנסות החברה מהוות נתח משמעותי מכלל הכנסות קונצרן סמסונג, הכולל בין היתר את סמסונג אלקטרוניקה, סמסונג תעשיות כבדות, סמסונג הנדסה וסמסונג C&T.

שווי השוק של סמסונג מוערך היום בכ-337.77 מיליארד דולר, מה שממקם אותה במקום העשירי ברשימת חברות הטק הגדולות ביותר בעולם.

לגלובס נודע כי ביקורו של קיי היון הינו קצר ויארך פחות מיממה. מיה סגל, דוברת סמסונג אלקטרוניקה אמרה לגלובס כי: ״אנחנו לא מוסרים מידע על ביקורים, אך ביקורים שכאלו הם חלק מהפעילות השוטפת של החברה".

נזכיר כי רק בשבוע שעבר הגיע לארץ סם אלטמן, מנכ״ל OpenAI, ובחודש אפריל הגיע לביקור בישראל גם ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה, יצרנית המעבדים הגרפיים שעשתה היסטוריה בוול סטריט כשהייתה יצרנית השבבים הראשונה שהצליחה להגיע לשווי שוק של טריליון דולר.