לאחר 4.5 שנים כמנכ"ל מי עדן, אלון אלפרוביץ' פורש מתפקידו

לאחר 4.5 שנים כמנכ"ל ו-18 שנות עבודה בחברה, מנכ"ל מי עדן אלון אלפרוביץ', שהוביל את מי עדן לגידול משמעותי במחזור ולקפיצה חסרת תקדים בבסיס החברה, פורש • הפרישה מגיעה בעקבות השלמת העסקה להעברת הפצת החברה מחברת יפאורה לחברת טמפו באפריל 2024

אלון אלפרוביץ' / צילום: יח''צ
אלון אלפרוביץ' / צילום: יח''צ

חודש לאחר שרשות התחרות אישרה את העסקה במסגרתה טמפו יפיצו את מי עדן במקום יפאורה, יפרוש מנכ"ל מי עדן אלון אלפרוביץ' מתפקידו.

מהחברה נמסר כי בארבע וחצי השנים האחרונות הוביל אלפרוביץ' את מי עדן לגידול משמעותי במחזור החברה ולקפיצה חסרת תקדים בבסיס החברה. בתקופתו השיקה מי עדן את הבקבוק הממוחזר הראשון בישראל והגיעה לכ-41% נתח שוק לפי נתוני סטורנקסט.

"אני מודה לתאגיד פרימו על האמון שנתנו בי, להוביל את חברת מי עדן להיות הגוף המוביל בתחום המים המינרליים בישראל, וגאה להעביר את החברה להפצה בחברת טמפו כשהיא חזקה, מובילה עם צמיחה משמעותית במחזור ובבסיס לקוחות", אמר אופרוביץ'.

אלפרוביץ הודיע על סיום תפקידו לאחר 4.5 כמנכ"ל ו-18 שנות עבודה בחברה, בעקבות השלמת העסקה להעברת הפצת החברה מחברת יפאורה לחברת טמפו באפריל 2024. אלפרוביץ החל את דרכו בחברה בשנת 1992 ובתקופה של 14 שנים עד 2006 כיהן בה במגוון תפקידים. בשנת 2019 חזר לחברה לתפקיד מנכ"ל.


מי עדן פועלת משנת 1983. ב-1988 הקימה החברה שירות אספקת מים בכדים למגזר העסקי והפרטי ובשנת 1998 הרחיבה את פעילות השיווק הישיר של כדי מים ממי מעיינות ומקורות מים מקומיים לכ- 18 מדינות באירופה. בשנת 2016 נרכשה מי עדן ע"י תאגיד המים הבינלאומי Primo Water, אחת מחברות המים הגדולות בעולם עם מיליוני לקוחות בצפון אמריקה ואירופה.