אחרי השקעה של 100 מיליון שקל: מליסרון סוגרת את גרו ובאליגם

רק לפני שנתיים רכשה מליסרון מקרן סקיי את חברת גרופר המפעילה את אתר הקניות גרו • ההודעה מגיעה יומיים לאחר ההחלטה של עזריאלי לסגור את זירת המרקט פלייס שלה, Azrieli.com ולאחר שגם בשופרסל החליטו לסגור את פעילות המרקטפלייס

ליאורה עופר / צילום: ענבל מרמרי
ליאורה עופר / צילום: ענבל מרמרי

חברת הנדל״ן והקניונים מליסרון  שבשליטת ליאורה עופר הודיעה היום (ד') כי היא סוגרת את אתר גרו (GROO), ואת פעילות באליגם. ההודעה מגיעה יומיים לאחר ההחלטה של עזריאלי  לסגור את זירת המרקט פלייס שלה, Azrieli.com ולאחר שגם בשופרסל  החליטו לסגור את פעילות המרקטפלייס שלהם. בחברה הודיעו על כוונתם לשלב חלק מעובדי גרופר, וביניהם את מנכ"ל גרופר, במליסרון.

אפקט חנוכה: המכירות הקמעונאיות רשמו גידול לעומת השבוע הקודם 
לא רק לופטהנזה: האם חברות התעופה בדרך לחזור לישראל? 

רק לפני כשנתיים רכשה מליסרון מקרן סקיי את חברת גרופר המפעילה את אתר הקניות GROO, שפעל אז בשם גרופון כחברה-בת של גרופון הבינלאומית. היקף ההשקעה בפעילות עמד 100 מיליון שקל.

עזריאלי, שרכשה בשנת 2016 את פלטפורמת המסחר האלקטרוני אתר buy2 שהפך לימים לעזריאלי.קום, רשמה הפסדים כבדים של כ-300 מיליון שקל על ההשקעה הזו.

פעילות גרו תיסגר כבר בינואר 2024. האתר התמקד בעולמות התיירות, הפנאי והמוצרים, ובחברה ציינו כי סגירת הפעילות הינה כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית ושינויים בסביבה העסקית והצרכנית שבה פועלת גרופר, בפרט בתחומי התיירות והפנאי. עוד ציינו, בדומה לעזריאלי בתחילת השבוע, כי עלות המהלך אינה צפויה להיות מהותית.