תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ארנונה הצעירה - "פוטנציאל השבחה שטרם מומש"

בשכונה הממוקמת בדרום מזרח ירושלים על צלע הר, הולך ומוקם פרויקט 'ארנונה הילס' מבית גשם החזקות, המציע דירות בסטנדרט גבוה ביותר וכן פנטהאוזים ומגה פנטהאוזים, המשתרעים על קומה שלמה • בקבוצת גשם החזקות, יזמית הפרויקט והמבצעת, מציינים את מחיר הדירות הנוח שינוע בין 27-32 אלף שקל למ"ר ואת הנגישות התחבורתית של המקום - וצופים כי המחירים באזור יעלו

צילום: גשם החזקות
צילום: גשם החזקות

הכתבה בשיתוף גשם החזקות בע"מ 

אווירה מהפנטת, קודש וחול המשמשים בערבוביה, היסטוריה עתיקה לצד חדשנות וקידמה, פסיפס אנושי מרתק, אירועי תרבות ופנאי, אורבניות מודרנית לצד אתרי ושמורות טבע, ועוד ועוד. ירושלים, עיר הבירה, משלבת בתוכה רבדים מגוונים ומיוחדים כמותם לא ניתן למצוא בעוד מקום אחר, וישראלים רבים ותושבי חוץ שואפים לרכוש דירה בעיר הייחודית. בירושלים אף נרשמת תאוצה בשנים האחרונות בהתחלות הבנייה ובהתחדשות עירונית וכן מוקמים ויוקמו בה מרכזי תעסוקה, שטחי משרדים ומסחר חדשים, כל אלו אמורים למשוך אליה אוכלוסיות חזקות המביאות להעלאת מחירי הנדל"ן בעיר.

מסקר שוק שנערך החודש (דצמבר) על ידי שמאי המקרקעין אור סהראי, סמנכ"ל המכירות של קבוצת גשם החזקות, עולה כי במספר שכונות בירושלים הגיעו אמנם המחירים למ"ר ממוצע (שוק חופשי) למעל 40 אלף שקל. אך יחד עם זאת ניתן ללמוד ממנו כי ישנן שכונות בעיר בהן סביבת המחירים נוחה יותר עם פחות מ-35 אלף למ"ר.

על פי הסקר, בצמרת המחירים (למ"ר ממוצע) עומדת שכונת רחביה עם כ-51,400 שקל למ"ר ולאחריה השכונות קריית לאום - כ-43,600 שקל למ"ר, ובית הכרם עם כ-43,000 שקל למ"ר. השכונות בהמשך הדירוג זולות בפער משמעותי וכך ניתן לראות כי בקטמון ניתן לרכוש דירות במחיר ממוצע של כ-35,500 שקל למ"ר, ברמת שרת בכ-34,700 שקל, בארנונה הצעירה בכ-34,250 שקל למ"ר, במלחה בכ-33,220 שקל למ"ר בממוצע, בקרית יובל בכ-33,130 שקל ובהולילנד בכ-33,000 שקל.

פרויקט היוקרה 'ארנונה הילס' / הדמיה: סטודיו אנדו
 פרויקט היוקרה 'ארנונה הילס' / הדמיה: סטודיו אנדו

בגשם החזקות מציינים כי "מסקר השמאי ניתן ללמוד כי ישנן שכונות בירושלים בהן קיים פוטנציאל השבחה גבוה שטרם מומש, והדבר תקף במיוחד לשכונות הקרובות לקווי הרכבת הקלה העתידיים בעיר (הקו הסגול והקו והכחול). כך שהצפי הוא כי פרויקטים חדשים והתחדשות עירונית יימשכו, כאמור, לשכונות אלו אוכלוסיות חזקות שיבקשו ליהנות מאיכות חיים גבוהה לצד נגישות רבה - ואלו יעלו את המחירים, תוך צמצום הפער עם שכונות היוקרה של העיר".

לפרטים נוספים על פרויקט "ארנונה הילס" הקליקו כאן>>

"עיצוב בסטנדרט פרימיום"

אחת השכונות המופיעות בסקר שבה טרם עלו המחירים בצורה ניכרת היא שכונת ארנונה הצעירה, הממוקמת בדרום מזרח ירושלים, בסמוך לשכונת ארמון הנציב. מדובר על שכונה חדשה שבנייתה קורמת עור וגידים ממש בימים אלו. השכונה נמצאת על צלע הר במורדות שכונת ארנונה, באחת הנקודות הגבוהות בירושלים, כאשר מסביבה נופים אל המרחבים הירוקים של קיבוץ רמת רחל הסמוך, ובצמוד לפארק ענק בו נמצא גם פארק ארכיאולוגי עם אמת מים נדירה מימי הורדוס.

ארנונה הצעירה צפויה לכלול בתום כלל הבנייה במקום כ-1,830 יחידות דיור חדשות על שטח של 250 דונם ממזרח לשכונת ארנונה הירושלמית, לצד מוסדות חינוך, מתחמי מסחר ותעסוקה, מגרשי ספורט, מועדון נוער ומבני ציבור. מעבר ל-1,830 יח"ד, התכנית כוללת כ-5,200 מ"ר לתעסוקה וכ-25 דונם למוסדות ציבור.

פרויקט היוקרה 'ארנונה הילס' / הדמיה: סטודיו אנדו
 פרויקט היוקרה 'ארנונה הילס' / הדמיה: סטודיו אנדו

כאמור, המחירים למ"ר בשכונה טרם עלו בצורה ניכרת, כפי שעולה מהסקר השמאי העדכני שהבאנו כאן, ואחד הפרויקטים המסקרנים הנבנים בה כעת הוא פרויקט היוקרה 'ארנונה הילס' של קבוצת גשם החזקות. "הפרויקט כולל 2 מתמחי מגורים יוקרתיים פרי תכנונם של משרדי האדריכלים המובילים גוגנהיים מינץ אדריכלים, SO Architecture (אדריכלים שחר לולב ועודד רוזנקיאר) ויגאל לוי אדריכלים", מציינים בחברה.

ענבל חלימי, מנהלת השיווק של הפרויקט, מוסיפה כי "הדירות בפרויקט עוצבו בסטנדרט פרימיום. בקומות הגבוהות הדיירים ייהנו מחוויית מגורים אקסקלוסיבית בפנטהאוזים רחבי ידיים עם מרפסות ענק, לצד מגה פנטהאוזים בעלי עליית גג מרווחת. למעשה בכל קומה גבוהה בפרויקט ישנה דירה אחת בלבד - כך שהדיירים יזכו לגור בקומה פרטית עם נוף פנורמי של 360 מעלות - מעין 'וילה בשמיים'. כשהמחיר למ"ר לדירות יוקרה נע בין 27-32 אלף שקל למ"ר, בעוד המחיר הממוצע בשכונה לפי הסקר מעלה הוא כ-34,250 שקל למ"ר". הפרויקט, לדבריה, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים וצפוי להתאכלס בתוך שנתיים.

בנוסף לכך, מציינים בגשם החזקות את הנגישות התחבורתית כאחד הפרמטרים החשובים בבחירת מקום מגורים. פרויקט ארנונה הילס מתייחד גם באספקט זה, אומרים שם, ומסבירים כי הפרויקט מציע חיבור ישיר ומהיר אל מרכז העיר ולמתחמי התעסוקה השונים כגון תלפיות, הר-חוצבים וגבעת שאול. גם התחבורה הציבורית לאזור נוחה ונגישה במיוחד, מוסיפים בחברה, והיא צפויה להתחזק בעתיד בזכות הקו הכחול של הרכבת הקלה שיעבור באזור. עוד כדאי להזכיר שכחלק מהפרויקט מתוכננת גם שדרת מסחר רחבה אשר תכלול חנויות, מותגים, רשתות מובילות, בתי קפה, מזון, וחנויות נוחות והוא אף קרוב לבתי הכנסת בשכונה. "כך שהכל יהיה מתחת לבית ובהישג יד, לנוחותם המרבית של הדיירים", מציינים שם לסיום.

לפרטים נוספים על פרויקט "ארנונה הילס" הקליקו כאן>>

הכתבה בשיתוף גשם החזקות בע"מ