לאור ריבוי בקשות על רקע המצב הביטחוני: ההרשמה לנבחרת 40 הצעירים המבטיחים נפתחה ל-48 שעות נוספות

בעקבות בקשות רבות שהגיעו למערכת גלובס ממשרתי מילואים ומשפחותיהם, גלובס פתח את ההרשמה באופן חריג ל-48 שעות נוספות • הנבחרת, שמתפרסמת זו השנה ה-18 ברציפות, צפויה לכלול נשים וגברים מכל קצוות החברה הישראלית שהובילו שינוי משמעותי בשנה האחרונה. דגש יינתן להובלה גם בצל המלחמה • ההרשמה נפתחה ל-48 שעות נוספות החל מיום שבת ה-17.2 בחצות

פרויקט המנהיגות הצעירה של גלובס, או בשמו הידוע 40 עד 40, יוצא לדרך זו השנה ה-18 ברציפות. בעקבות בקשות רבות שהגיעו למערכת גלובס ממשרתי מילואים ומשפחותיהם, שבשל היעדרם לא הספיקו לעמוד בלוח הזמנים הנדרש למילוי הטופס או לגייס את הממליצים בצורה מספקת, החלטנו לפתוח שוב באופן חריג את ההרשמה לנבחרת 40 הצעירים המבטיחים של גלובס.

ההרשמה נפתחה ל-48 שעות נוספות בלבד, מיום שבת 17.2 בחצות עד ליום שני 19.2 בחצות, באתר גלובס.

הכירו את נבחרת המנהיגות המבטיחה של גלובס לשנת 2023

גלובס חרת על דגלו ערכים של ייצוג הולם לכל הקולות, המגזרים, הדתות והגוונים בחברה, ולכן, בדומה לשנים האחרונות ובניגוד לעבר, הגשת המועמדות לפרויקט תהיה פתוחה לכולן ולכולם. נוסף על כך, אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לנהל את תהליך המיון בהתאם לפרופיל מוגדר ומעוגן ולשתף כמה שיותר אנשים בלתי תלויים בשלבי השיפוט, כמו מומחים חיצוניים מתחומים שונים ו-ועדה מייעצת. את התהליך גם מובילה ד"ר ליאת בסיס, פסיכולוגית תעסוקתית מומחית. 

לחצו כאן להגשת מועמדות להשתתף בפרויקט
לחצו כאן כדי להמליץ על מועמד לפרויקט 

אנחנו מחפשים את הנשים והגברים מכל קצוות החברה הישראלית שמובילים שינוי, מנהיגות ומנהיגים בעלי עשייה מרשימה מוכחת לצד אופק מבטיח, כאלה ששמים עצמם בחזית ההתמודדות העסקית, החברתית, הסביבתית, החינוכית, המדעית והרפואית, את היזמות והיזמים ששינו כיוון ואת אנשי הניהול, החברה, הרגולציה והכלכלה שחושבים ופועלים מחוץ לקופסה. השנה תובא בחשבון גם העשייה ההתנדבותית, הציבורית והחברתית בצל המלחמה. 

לאורך השנים נבחרו להשתתף בפרויקט צעירים רבים שהפכו עם הזמן למרכזיים מאוד בציבוריות הישראלית. בהם משה בר סימן טוב, רקפת רוסק עמינח, ינקי קוינט, קירה רדינסקי, רג'ואן גרייב, רן בליצר, אבי צבי, ליעד אגמון, הדיל עונאללה סעד, אלי כהן, רותם ידלין, לילך אשר טופילסקי, כנרת בראשי, גיגי לוי, יעל אנדורן, מיכל עבאדי-בויאנג'ו, קובי הבר, אורנה הוזמן בכור, ריי ביטון, אבי ליכט, אבי ילאו, טל אוחנה, איציק קרומבי ועוד רבים אחרים.

אז אם אתם בני פחות מ-40 ורואים עצמכם מועמדים ראויים, או מכירים מועמדים ראויים שכאלה, אנחנו נשמח לתת לכם ולהם את הבמה.

לחצו כאן להגשת מועמדות להשתתף בפרויקט
לחצו כאן כדי להמליץ על מועמד לפרויקט