משרדי עו"ד | בלעדי

הסוף למיזוג: משרד הבוטיק של אלדר אדטו עוזב את ברנע

עו"ד אלדר אדטו עוזב את משרד ברנע וחוזר למשרד הבוטיק הוותיק שלו • אדטו הוא עורך דין מוכר מאוד בתחום ההתחדשות העירונית, והוא מלווה עסקאות בהיקף של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ

עורכי דין / צילום: Shutterstock
עורכי דין / צילום: Shutterstock

ארבע שנים אחרי שחבר עו"ד אלדר אדטו למשרד ברנע, ג'פה לנדה והוביל בו את תחום ההתחדשות העירונית, הוא עוזב עם מספר עורכי דין, בהם שותפה נוספת, עו"ד מיטל רחים-בכר, וחוזר למשרד הבוטיק הוותיק. "אני מאמין שבמשרד הבוטיק אוכל לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות", אמר אדטו לגלובס.

היכונו לבליץ של ראיונות: ההחלטה שמטלטלת את פירמות עריכת הדין
תזוזות במשרדי עו"ד: ארבעה שותפים חדשים מצטרפים לשבלת, אחת לעמית פולק מטלון  

אדטו הוא עורך דין מוכר מאוד בתחום ההתחדשות העירונית, והוא מלווה עסקאות בהיקף של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. הוא סיפר כי בין היתר הוא מלווה פרויקטים משמעותיים של חברת מצלאוי, אזורים ויובלים, פרויקט גדול של פינוי בינוי בירושלים, הכולל ב-1,500 יחידות דיור, וכן עשרות פרויקטים נוספים של התחדשות ברחבי הארץ. 

עו''ד אלדר אלטו / צילום: יח''צ
 עו''ד אלדר אלטו / צילום: יח''צ

עם הצטרפותו למשרד ברנע הציפייה הייתה כי יזניק את תחום ההתחדשות העירונית במשרד. עם עזיבתו נשארת במשרד ברנע מחלקת נדל"ן מסחרית שבראשה השותפה טרי אלמוזלינו ארנון.

ממשרד ברנע ג'פה לנדה נמסר: "אנו מאחלים לאלדר אדטו בהצלחה בהמשך דרכו. אשכול הנדל"ן של משרדנו, הכולל 16 עורכי דין, ממשיך לעמוד בחזית העבודה המקצועית בתחומי הנדל"ן המסחרי, נדל"ן למגורים ונדל"ן התיישבותי, וגם בתחומי ההתחדשות העירונית".