דיווח: WIZ מנהלת מגעים לגיוס לפי שווי של למעלה מ-10 מיליארד דולר

עפ"י הדיווח של FT, חברת הסייבר של אסף רפפורט מנהלת מגעים עם מספר משקיעים, ביניהם Thrive, Light Speed Venture Partners ו-G Squared • רק בחודש פברואר הודיעה WIZ כי בתום שנת 2023 הגיעה להיקף מכירות בגובה 350 מיליון דולר

אסף רפפורט, מנכ''ל ומייסד שותף Wiz / צילום: עומר הכהן
אסף רפפורט, מנכ''ל ומייסד שותף Wiz / צילום: עומר הכהן

חברת הסייבר Wiz של אסף רפפורט מנהלת מגעים לגיוס לפי שווי של למעלה מ-10 מיליארד דולר, כך דווח ב-FT.

על פי הדיווח, Wiz שהוקמה לפני ארבע שנים, מנהלת מגעים עם מספר משקיעים, ביניהם Thrive, Light Speed Venture Partners ו-G Squared - זאת בכדי לגייס מאות מיליוני דולרים.

חברת הסייבר של אסף רפפורט: "הגענו לקצב מכירות של 350 מיליון דולר" 
80% מהסטארט-אפים הישראליים שהוקמו ב-2023 נרשמו כחברות בארה"ב 
המניה של אפל מדשדשת, ואנליסטים מעריכים: לוורן באפט תפקיד מפתח בעתידה 

"החברה יכולה לנסות לגייס כ-800 מיליון דולר", אמר אחד האנשים על פי הדיווח, והוסיף כי Sequoia וקבוצת הסייבר הישראלית Cyberstarts היו גם כן מעורבות במגעים להשתתף בגיוס הכספים.

התנאים לא סוכמו והפרטים עדיין עלולים להשתנות או להתקלקל, כך דווח.

בעוד מצבה הכלכלי של WIZ איתן, מימון חדש עשוי לעזור לחברה לממן רכישות עתידיות של קבוצת טכנולוגיה אחרת כדי לחזק את ההיצע שלה, נאמר על ידי אנשים המעורים בנושא.

רק בחודש פברואר הודיעה החברה כי בתום שנת 2023 הגיעה להיקף מכירות בגובה 350 מיליון דולר, עם נתח שוק של 40% מחברות Fortune100. עוד הכריזה וויז כי היעד שלה הוא להגיע למכירות בשווי כולל של מיליארד דולר ולגייס כ-400 עובדים חדשים. 

אסף רפפורט, מנכ"ל החברה, מסר באותה הודעה כי "בשנה הקרובה, אנחנו מתכננים לעשות קפיצת מדרגה נוספת ולהמשיך לפעול למען המטרה הבאה שלנו - מיליארד דולר במכירות, עם הפנים לקראת הנפקה".