3 דברים על המיתוג מחדש של iDigital

iDigital מעמיקה את שיתוף-הפעולה עם אפל ופותחת בישראל סניפים בשלושה פורמטים בהשקעה של 7 מיליון דולר • עיצוב החנויות והחוויה כולה יהיו לפי הסטנדרט של אפל בעולם

חנות ה-APP הראשונה של איידיגיטל / צילום: גדי סיארה
חנות ה-APP הראשונה של איידיגיטל / צילום: גדי סיארה

בהשקעה של 7 מיליון דולר, iDigital מעמיקה את שיתוף-הפעולה עם אפל ופותחת בישראל סניפים בשלושה פורמטים, בדומה לאלה שפועלים בחו"ל. עיצוב החנויות והחוויה כולה יהיו לפי הסטנדרט של אפל בעולם, כך שבחברה מבטיחים כי צפויה לנו חוויה בניחוח ניו יורקי בתוך קניון רמת אביב.

ניתוח | עליות המחירים וחגיגת הרווחים: המספרים שחשפו הדוחות של ענקיות המזון
החניון שהקפיץ את המספרים של קניון האופנה המדשדש

iDigital תפעיל בישראל סניפים בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של אפל - APP ,APR ,AAR. חנות הדגל של iDigital בקניון רמת אביב, שהיא גם החנות הראשונה של הרשת בישראל, תוסב להיות חנות ה-APP (Apple Premium Partner) הראשונה בארץ. במהלך השנה ייפתחו שני סניפי APP נוספים, בדיזנגוף סנטר ובביג גלילות.

בחנות נבנו חללים ייעודיים, והיא עוצבה בדגש על חוויית הלקוח, כשנציגים ייעצו ללקוחות שיוכלו להתנסות במוצרים, ובנוסף יינתנו שירותי מעבדה ותיקון מוצרים תוך 48 שעות.

חנות ה-APP הראשונה של איידיגיטל / צילום: גדי סיארה
 חנות ה-APP הראשונה של איידיגיטל / צילום: גדי סיארה

אפל לא מזניחה את הדיגיטל, וכעת כש-iDigital הופכת לשותפה הבכירה ביותר של החברה בישראל, גם פלטפורמת אונליין מתקדמת נראית באופק. בתחילת 2025 יושק אתר המבוסס על שיתוף-פעולה בין אפל לשופיפיי, ובו תוטמע מערכת CRM חדשה שתאפשר לחברה לשדרג הצעות ערך ללקוחות באופן פרסונלי.

המוצרים של אפל מציעים איכות גבוהה ומהווים סמל סטטוס זה שנים; אבל שתי החברות מבינות שהלקוח לא מסתפק רק במוצר, אלא מחפש גם חוויה ושירות, וכאן טמונה הבשורה. מעבר לעיצוב ולאפשרויות ההתנסות, תושק גם מערכת חדשה לזימון תורים, מעקב אחר התקדמות הטיפול ובהמשך משלוח מכשיר מתוקן מהמעבדה עד לבית.

האם זה יסייע לדוחות של iDigital להיות טובים יותר מאלו שהציגה לאחרונה, ובהם ירידה בהכנסות וברווח הנקי לשנת 2023? ימים יגידו.