ניתוח טכני ברשת האינטרנט

אתרים מומלצים

הניתוח הטכני תופס מקום של כבוד במרבית האתרים הפיננסיים. תרשימי המניות הנם חלק בלתי נפרד בכל האתרים הפיננסיים המובילים וניתוחים טכניים שוטפים כדוגמת אלו הניתנים על ידינו בעיתון גלובס ניתנים באתרים כלליים ומתמחים כאחד.

הסקירה שלהלן תציג אתרים המתמחים בניתוח טכני ואשר נחשבים לאתרים המובילים בתחום. האתרים שנציג הנם האתרים שדורגו כאתרים הטובים ביותר על ידי קוראי העיתון: Technical Analysis of Stock & Commodities הנחשב לעיתון המקצועי של המנתחים הטכניים. האתרים יצוינו לפי דירוגם, מהדרוג הגבוה ביותר ומטה.

שם האתר: BIG CHARTS

כתובת:WWW.BIGCHARTS.COM

תאור : אתר בו ניתן לקבל תרשימים הכוללים אינדיקטורים טכניים רבים ובנוסף חדשות, סקירות וניתוחים. הפופולאריות הרבה של האתר היא בזכות התרשימים וזהו האתר שדורג במקום הראשון על ידי קוראי ה S&C.

שם האתר: TRADING MARKETS

כתובת:WWW. TRADINGMARKETS.COM

תאור : אתר פופלארי בקרב סוחרים בניירות ערך. האתר מנוהל על ידי קבוצה של סוחרים בעלי ניסיון וכולל סקירות שוק וחומר לימודי. כן כולל האתר המלצות וניתוחים בתשלום לחברים רשומים. האתר אינו מוכר כל כך לישראלים אולם מומלץ לבקר בו ולבחון את המתודולוגיות המוצגות בו. בעלי האתר הוציאו גם ספר המדגים את שיטות המסחר שלהם.

שם האתר: Technical Analysis of Stock & Commodities

כתובת:WWW.TRADERS.COM

תאור : זהו האתר של העיתון Technical Analysis of Stock & Commodities בו מוצעות כתבות העוסקות בניתוח טכני ומידע רב למתעניינים בניתוח טכני.

שם האתר: CLEAR STATION

כתובת:WWW. CLEAR STATION.COM

תאור : אתר בבעלות E*TRADE המשלב חומר לימודי ביחד עם ניתוח טכני וניתוחים אחרים. האתר מציע גם רשימת מעקב לגולשים רשומים. ההרשמה ללא תשלום.

שם האתר: QUOTE.COM

כתובת:WWW. QUOTE.COM

תאור : אתר הכולל כתבות, ציטוטים , נתונים פיננסיים , גרפים יומיים בהשהיה של 15 דקות בחינם, גרפים און - ליין בתשלום ונתוני מסחר.

בנוסף לחמשת האתרים שציינו, נמצאים במקומות הראשונים גם האתר הוותיק של YAHOO המספק גרפים, ציטוטים וחדשות , האתר של EQUIS יצרנית METASTOCK והאתר של CBS MARKETWATCH המציע סקירות, חדשות וניתוחים לרבות מעקב המניות של תום קלנדרה , ציטוטים, גרפים ועוד ועוד.