אחרי עפולה: נחתם היתר בנייה לפרויקט מחיר למשתכן בלוד

מדובר בפרויקט "מגדלי הנחל", בו זכתה חברת "צפריר וזוהר שרבט" בתוכנית אחיסמך, להקמת 376 יחידות דיור בשיטת מחיר למשתכן

פרויקט נוסף של מחיר למשתכן מתקדם לקראת בנייה. לאחר שבעפולה עומדת להיפתח הגרלה ראשונה בפרויקט מחיר למשתכן, גם בלוד התקדמו הזוכים במכרז לקראת הוצאת היתר בנייה.

היום (ה') הגיע שר האוצר משה כחלון לעיר לוד, לשטח הפרויקט העתידי בשכונת אחיסמך, שם חתם כאקט סמלי על היתרי הבנייה ליזמים.

מדובר בפרויקט "מגדלי הנחל", בו זכתה חברת "צפריר וזוהר שרבט" בתוכנית אחיסמך, להקמת 376 יחידות דיור בשיטת "מחיר למשתכן".

שר האוצר, משה כחלון, אמר: "הפרויקט הזה מוכיח שאם רוצים אפשר גם אחרת, משבר הדיור הוא לא גזירת גורל, ושהפערים החברתיים הם לא גזירת גורל. בנוסף היום כבר נפתחות ההגרלות בעפולה, ותוך חודש יהיו זוגות צעירים שכבר יזכו בזכות לרכוש דירה בהנחה. הרכבת של הדיור נוסעת על המסילה, והיא בכיוון הנכון - כל מה שצריך זה קצת זמן וסבלנות. אני גאה לעמוד בראשה של מערכת שדואגת וחושבת על דור העתיד".

ראש העיר, עו"ד יאיר רביב, הוסיף: "זהו יום חשוב והיסטורי, הוכחנו לכל המדינה שאם רוצים מאוד, אפשר ליישם את תוכנית מחיר למשתכן בלוח זמנים קצר ולהביא לעיר זוגות צעירים, היכולים עתה ליהנות מהנחות של עשרות אחוזים מתחת למחיק השוק. אני מודה לכל הגורמים השותפים מרשות מקרקעי ישראל, ממינהל התכנון ובעיקר לשר האוצר משה כחלון על הרוח הגבית ועל נכונותו לסייע בקידומה של העיר לוד ובהתפתחותה. אין ספק כי רפורמות הדיור שמקדם השר והמהפכה שהוא מוביל בשיטת מחיר למשתכן קובעות מציאות חדשה, מציאות של תקווה לזוגות הצעירים וחסרי הדיור בישראל".