כתב ערוץ 10 מתן חודורוב הותקף ע"י עובד של יזם הנדל"ן גיא מונסונגו

הכתב הכלכלי של ערוץ 10 הותקף במסגרת תחקיר שערך על חברת הנדל"ן של גיא מונסונגו ■ במסגרת התחקיר נטען כי מונסונגו משווק דירות במחירים מוזלים מאוד בפרויקטים שאין להם תוכניות בנייה ■ החברה: "חודורוב ביים את הפרובוקציה"

מתן חודורוב / צילום: תמר מצפי
מתן חודורוב / צילום: תמר מצפי

הכתב הכלכלי של ערוץ 10מתן חודורוב, הותקף באלימות פיזית על-ידי עובד של יזם הנדל"ן גיא מונסונגו, במסגרת תחקיר שערך על החברה שמנהל מונסונגו וישודר הערב (א') בתוכנית "אנליסט" בערוץ 10.

חודורוב כתב הבוקר (א') בעמוד הפייסבוק שלו: "תודה על הדאגה! לכל מי ששאל והתעניין, שלומי בסדר. היומיים שמאז התקיפה עברו עליי בעבודה קשה סביב התחקיר שנשדר ב'אנליסט' הערב, על האיש שעבורו עובד לירן (הבריון האלים שאתם רואים בסרטון)".

במסגרת התחקיר חודורוב טוען כי חברת הנדל"ן שבבעלות מונסונגו משווקת דירות במחירים מוזלים מאוד בפרויקטים - שאין להם אפילו תוכניות בנייה, ושלא הוגשו בגינם בקשות לאישור הוועדות הרלוונטיות. כבר לפני כשנה העלינו ב"גלובס" ספקות לגבי הפרויקטים שהחברה שיווקה באגרסיביות ברמת-גן.

בתחקיר של חודורוב הוא מעלה טענות נוספות, לפיהן בפרויקטים אחרים, למשל בבת-ים, מונסונגו סיים לשווק דירות מבלי שרכש את זכויות הבנייה מהבעלים החוקי שלהן - וכבר גבה עמלות שיווק שלא יוחזרו ללקוחות אם הפרויקט ייכשל. עוד הוא טוען כי לקוחות התבקשו לרשום המחאות בסכומים גדולים עבור חברות בשליטת מונסונגו, במקום לחשבונות נאמנות המנוהלים בידי עורך דין כמקובל בענף הנדל"ן.

חודורוב הדגיש בפוסט שהעלה היום לפייסבוק כי "גם הבריון חמום-המוח לא יעצור אותנו משידור הכתבה הערב". 

החברה: "חודורוב ביים את הפרובוקציה"

תגובת החברה, מרום ברנר: "מתן חודורוב נכנס ללא הזמנה או אישור לתוך משרד פרטי, ללא תיאום, תוך שעקף את השומר בכניסה. לכשנכנס למקום, בליווי צלם צמוד, במקום לפנות לאחראי במקום או למנהל, בחר לפתע, לצורכי רייטינג וצילום, לעשות במקום פרובוקציות ולצעוק בהפגנתיות מול כל הנוכחים, ולרבות לקוחות, טענות שונות הפוגעות בקונים, במוכרים ובבית העסק. הוא החל לצעוק כי איש המכירות פועל במירמה. הוא התבקש לעזוב את המקום, וסירב, ואף דחף את איש המכירות במקום. משכך, ומשסירב להתפנות מבית עסק פרטי, אולץ לצאת החוצה והתנגד בכוחניות לצאת, והכול בידיעה שהאירוע מצולם.

"במילים אחרות: חודורוב ביים את הפרובוקציה המציגה אותו כ'מותקף'. ספק אם היה בעל עסק פרטי אחר, שכתב מחליט להתפרע בתוך בית העסק עם צלם, בלי לנסות ולברר איתו את הדברים, מגיב אחרת ומאפשר לו לצעוק בבית העסק באמצע יום העבודה. הכתב סירב לצאת מבית העסק הפרטי ונהג כפי שנהג, כדי שיהיה לו חומר עסיסי לתחקיר טלוויזיה. יש להצטער כי הידיעה על כך עלתה לאוויר ללא מתן זכות תגובה לנושא הכתבה".