אייר פראנס מציגה חברת תעופה חדשה לצעירים: Joon

Joon מכוונת בעיקר לדור המילינאלס (בגילאי 18-33), והיא צפויה להתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מנמל התעופה שרל דה גול פריז בסתיו הקרוב ■ בשלב הבא, במהלך קיץ 2018, החברה תפעיל טיסות לטווח הארוך

העולם שייך לצעירים - וגם בשחקים: חברת התעופה אייר פראנס מציגה מותג חדש בעולם התעופה - חברת תעופה חדשה מטעמה שתיקרא "Joon" ("צעירים").

Joon מכוונת בעיקר לקהל הצרכנים הצעירים, דור המילינאלס (בגילאי 18 עד 33), והיא צפויה להתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מנמל התעופה שרל דה גול פריז בסתיו הקרוב (החל מ-29 באוקטובר). בשלב הבא, במהלך קיץ 2018, החברה תפעיל טיסות לטווח הארוך. 

הפנייה לנוסעים הצעירים שמה את הדגש על הפן הטכנולוגי ועל הרגלי צריכה ספונטניים. לצד העיצוב הצעיר, החברה מתכוונת להציע חוויית טיסה טכנולוגית שלטענתה תהיה ייחודית. אנשי הצוות של החברה יתלבשו בשפת הלבוש של הנוסעים שקופצים לחופשה קצרה ובהתאם ללוגו של החברה בגווני כחול.

בחברה מדגישים כי לא מדובר במודל של לואו קוסט, כי אם בחוויה שתכלול מוצרים ושירותים מקוריים. מעבר לזה לא חושפת אייר פראנס מידע אודות המותג, מה שיקרה בחודש ספטמבר הקרוב.