הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: קמפיין פרשוואנס

Twisted Fly: בקמפיין הוצג מוצר בשם בייבידה לשטיפת ישבנו של התינוק, ועיקר השיחה היתה סביב התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי

השבוע מדורג הקמפיין לסדרה החדשה של מגבונים לחים, מבית המותג פרשוואנס, בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת - הן מבחינת היקף השיחה (24%) והן מבחינת כמות הדיונים ברשת (21%).

קמפיין האינטרנט החדש של חברת פרשוואנס מציע להורים מתקן לשטיפת ישבנו של התינוק שנקרא בייבידה, כתחליף לשימוש במגבונים לחים.

הקמפיין הוא טיזר שהופק כחלק ממהלך להשקת סדרת המגבונים הלחים המיוצרים על-ידי פרשוואנס.

מחולל השיחה שחולל את היקף השיחה הרב ביותר (37%) הוא התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי.

26% נוספים דנו בסוגיית הבידה בכלליות. 60% מתוכם טענו כי הבידה בביתם משמש בעיקר ככלי אחסון לעציצים וסבונים. 40% נוספים הודו כי אינם יודעים כיצד משתמשים בבידה וביקשו את עזרת הגולשים האחרים.

24% מכלל הדנים בקמפיין הביעו דעה חיובית. 77% מתוכם הביעו את דעתם בנוגע למוצר עצמו וטענו כי מדובר ב"אחלה רעיון", ו-23% נוספים דנו בקמפיין וציינו כי הפרסומת מעולה וכי מדובר בתעלול שיווקי משעשע. חלקם אף צרפו לינק לאתר הקמפיין על מנת לשתף את הגולשים האחרים.

לעומתם, 13% אשר נטו לחשוב כי מדובר במוצר אמיתי, הביעו הסתייגות ממנו וטענו כי המוצר לא בטיחותי, מכוער ומסורבל.

במקום השני, עם 21% מהיקף השיחה ברשת, מככב הקמפיין של מסטיק מאסט LONG LAST, תחת הסלוגן: "עם טעם שנמשך ונמשך ונמשך...".

במקום השלישי ניצבת הפרסומת של בזק בינלאומי לרשת ה-NGN עם 17% מהיקף השיחה ברשת.

במקום הרביעי ממוקמת הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות (11%), במקום החמישי הקמפיין של אורנג' (9%), ובמקום השישי, עם 3% מכלל השיחה ברשת, הקמפיין של HOT.

הפרסומות המדוברות ברשת