רביב דרוקר חותך את הפוליטיקאים וחושף מה השכר שלו

רביב דרוקר בראיון מיוחד "ליידי גלובס" ■ ביביטורס? "לעומתה פרשת החשבוניות הפיקטיביות של אולמרט היא ליליפוט" ■ שרה נתניהו? "לא אפרסם יותר סיפורים עליה" ■ הרצוג? "ספק אם הוא מסוגל לקבל החלטות קשות"

רביב דרוקר / צילום: איליה מלניקוב
רביב דרוקר / צילום: איליה מלניקוב

"כמה אתה מרוויח היום?", שאלנו את העיתונאי רביב דרוקר בראיון מיוחד ל"ליידי גלובס", והוא השיב: "אני מרוויח היום 45 אלף שקל. 50% נחתך ממשכורתי, ולא בהסכמה, כחלק מההחלטה הגורפת לא לשלם משכורת מעל הסכום הזה, ואני ממשיך לעבוד. הרווחתי שנים את הסכום הגבוה ביותר בערוץ 10, ויחד עם החסכונות של ענת אני לא מגיע למיליון וחצי שקל בבנק".

- איך זה יכול להיות?

"לא קנינו נדל"ן. פגשתי את אריה דרעי עכשיו, אמרתי לו: 'אני מתחלף עם הצהרת ההון שלך על 5 מיליון שקל'. אריה אמר לי: 'קניתי דירה, והיא הכפילה ושילשה את ערכה'. היה איזה כתב נדל"ן שחשב בטפשות שהמחירים לא יעלו יותר (רביב שימש עד 97' ככתב נדל"ן ב"מעריב", ור"ר). הייתי בטוח שהמחירים יירדו".

בראיון תוקף דרוקר את הפוליטיקאים מכל המפלגות וטוען כי יצחק הרצוג הוא אמנם "אדם שכולם אוהבים", אך "ספק אם הוא מנהיג שמסוגל להתעמת או לקבל החלטות קשות".

את יאיר לפיד הוא מכנה "פייטר עם יכולת הכחשה מטורפת של מה שעשה לפני כן", משה כחלון הוא "קמפיינר חלש", וציפי לבני "פוליטיקאית לא אפקטיבית".

ומה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה? דרוקר טוען כי "לא אפרסם יותר סיפורי שרה", וכמו כן ש"פרשת החשבוניות של אולמרט זה סיפור ננסי לעומת ביביטורס".