היקף התקציב של רשת המרפאות עומד על כ-4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
משרד הפרסום הממוזג צפוי להיות דרורי-ארועטי-ברמן והוא ינוהל על-ידי אלה גולדשטיין כמנכ"לית ושחר פילר כסמנכ"ל קריאייטיב
מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות
חלקם כבר היו בפסגה והתרסקו, חלקם עדיין בגדר הבטחה לא ממומשת ■ סיפוריהם של כמה משרדים שמאכלסים את העשירייה השלישית
אורי מרק יחליף את לבני, שכיהן כמנהל קריאייטיב ושותף ■ לאחרונה פנה המשרד לאנשי הקראייטיב יורם לוי, נדב פרסמן וגיא בר, בהצעה להחליף את לבני
ל"גלובס" נודע כי הקבוצה מחזירה את תקציב הפרסום שלה לארועטי-ברמן GPS
תקציב המכללה טופל ב-8 שנים האחרונות במשרד הפרסום ארועטי-ברמןGPS
היקף הפרסום של שלמה SIXT עמד ב-2011 על 9.4 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים והקטנועים מוערך ב-3 מיליון שקל
היקף תקציב הפרסום של החברה ב-2011 עמד על 3 מיליון דולר במחירים ריאליים
חלק מהבכירים מהמשרד הממוזג ייטמעו בתוך הנהלת ארועטי-ברמן ■ אייל נעמן ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל ■ יוסי ארועטי: "המהלך יחזק אותנו בתחום הדיגיטל, הסלולר והרשתות החברתיות"
שמו של משרד הפרסום הממוזג יישאר כפי שהוא, ומבנה הבעלות שלו לא ישתנה