המתמודדים מתלוננים על הליך משפיל, ובממשלה מתארים "משיכות חבל" בין שני מועמדים עיקריים שכל אחד מהם נדחף ע"י אגף אחר • ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל חדש ללשכת הפרסום הממשלתית העבירה לרה"מ בנט המלצה לשתי מועמדות אחרונות
בועז סטמבלר, שהיה דוברו המדיני-ביטחוני של נתניהו, העיד כי ידע שהוא יכול לפנות למנכ"ל וואלה דאז, אילן ישועה, כשהוא לא מקבל תשובות מהדרג המקצועי • לסטמבלר הוצגה שיחה עם ישועה שבה ביקש לשנות סיקור של נתניהו, כאשר בסופה כתב לו ישועה: "עוד דקה יורד למטה ומוציאים את המילה כישלון"
משרד ראש הממשלה הקים ועדה לאיתור מנכ"ל במקומו של בעז סטמבלר שהודיע על עזיבתו לפני מספר שבועות • הוועדה תמנה שלושה חברים, ובראשה יעמוד ככל הנראה מנכ"ל משרד רה"מ או גורם מטעמו • עד לפני שלוש שנים הייתה לפ"מ כפופה למשרד הספורט והתרבות, אך ב- 2018 הועברה לסמכות משרד רה"מ
סטמבלר הודיע למנכ"ל משרד רה"מ כי החליט שלא לממש את האופציה לקדנציה נוספת • בתקופה הקרובה צפויה לקום ועדת איתור שתבחר את המנכ"ל החדש
עפ"י ההסכם הקואליציוני שנחתם אמש, האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית תהיה תחת משרד רה"מ ולא תחת משרד התרבות • המשמעות: מאות מיליוני השקלים שאמורים לשמש לדברור פעולותיו של רה"מ יהיו נתונים למרותו הישירה של נתניהו
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום
כפי שנחשף ב"גלובס", נציגי אגף התקציבים באוצר שוקלים להעביר חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים פרטיים • בעקבות הפרסום, מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר דורש להפסיק את "המהלך המסוכן", שלדבריו עלול להביא לכך שמיליוני שקלים של המדינה ינוהלו משיקולים לא ענייניים
בפגישות שקיימו נציגי אגף התקציבים עם גורמים בשוק, הם דנו בין היתר באפשרות להוציא חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים מקצועיים פרטיים • אחת הסוגיות המרכזיות: ניהול רכש המדיה • האוצר: "לאחרונה הגיעו פניות מידי גורמים פנים וחוץ-ממשלתיים"
המדינה מעסיקה את עובדי לשכת הפרסום הממשלתית במיקור חוץ כדי למנוע יחסי עובד-מעביד • בין העובדים שיפוטרו: מנהלי מחלקת התיירות והדיגיטל ו-12 מתוך 14 עובדי מחלקת הדיגיטל • מדובר בעובדים שחלקם מועסקים בלפ"מ למעלה מ-20 שנה
אלי גרונר הודיע השבוע על כוונתו לעזוב את לשכת רה"מ לאחר כ-3 שנים בתפקיד • עזיבתו מצטרפת לשורת מקורבים שניתקו מנתניהו מגע בשנים האחרונות, וחלקם אף פנו נגדו והפכו לעדי מדינה • וגם: האם קצב התחלופה הגבוה פוגע בהתנהלות הלשכה החשובה במדינה?
זהות המשרדים שנבחרו לעלות רחוקה מלהפתיע: Go Interactive ,iProspect ואושן מקבוצת TMF ■ תקציב הדיגיטל של לשכת הפרסום הממשלתית הוא מהגדולים בארץ, והיקפו כ-70 מיליון שקל
סטמבלר, דובר ראש הממשלה ב-3 השנים האחרונות, עוזב את תפקידו, לאחר ששרת התרבות מירי רגב קיבלה את המלצת ועדת האיתור למנותו למנהל לשכת הפרסום הממשלתית
אילן ישועהבנימין נתניהוגיא קלנרוואלהלפ"ממינוי בכיריםענף הפרסוםפרישהשאול אלוביץ'תקציב פרסום