סונדאר פיצ'אי הודיע לעובדים להתכונן לכך שהעבודה מהבית תימשך עד לחודש אוקטובר, ואולי אף עד השנה הבאה • בכך מצטרפת ענקית הטכנולוגיה לפייסבוק ולאמזון שכבר הודיעו על צעד דומה
בחברת Sidewalk, חברה בת של אלפאבית, הסבירו את הפסקת הפרויקט באי הוודאות הכלכלית והשפעות משבר הקורונה על שוק הנדל"ן • הפרויקט גרר ביקורת בגלל החשש מהמעורבות של גוגל בו
משבר הקורונה זרק מנהלי חברות לתוך עין הסערה כשהם נדרשים לתת תשובות ולהתוות דרך לחברות שהם עומדים בראשן גם בתוך מערבולת אי הוודאות • כך מתארים כמה ממנהיגי החברות הגדולות בעולם את השינויים שהם חווים בעידן הקורונה
חברת אלפאבית, החברה האם של גוגל, הציגה ברבעון הראשון הכנסות של 41.1 מיליארד דולר, אך פספסה את תחזית הרווח • עם זאת, תחזיות האנליסטים עודכנו למטה לאחר פרוץ משבר הקורונה, כדי שיקחו בחשבון גם את השלכות המשבר
משבר הקורונה מגדיל את הצורך בשירותים דיגיטליים, אך גם מאתגר את הפעילות של ענקיות הטכנולוגיה, למשל בכל הנוגע לפרסום ולמכירות פיזיות
מנכ"ל אלפאבית סונדאר פיצ'אי כתב במייל לעובדים כי לצד הקפאת העסקתם של עובדים חדשים, גוגל גם תאט את ההשקעה בבניית מרכזי נתונים ותצמצם את ההשקעה בשיווק
היוזמה של שתי ענקיות הטכנולוגיה תכלול עדכון במקביל של תוכנות ההפעלה שלהן לניידים, ותאפשר למשתמשים לדעת אם היו במגע עם מישהו שנדבק בנגיף
בגלל פרצות אבטחה: גוגל שלחה דוא"ל לכל העובדים שהתקינו את אפליקציית שיחות הווידאו הפופולרית והודיעה להם כי האפליקציה תיחסם עוד השבוע • וכמה ישראלים חגגו את ליל הסדר באפליקציה?
האתר כולל פילוח לפי מדינות, ושופט את הצלחת המדיניות על פי מדדים כמו שהות בפארקים, חנויות, מקומות עבודה ועוד
עוד לפני שהממשל האמריקאי קרא לריחוק חברתי, חברות כמו פייסבוק וגוגל שלחו את עובדיהן הרחק מהמשרדים • החברות עדיין מתמודדות עם הצורך לשמור על אבטחה וסודיות
המניות של חברות הענק אפל, מיקרוסופט, אמזון, גוגל ופייסבוק נחתכו בחדות בשבועות האחרונים • למרות השונות במודלים של ההכנסות ישנם קווי דמיון שעשויים לסייע לחברות במשבר • בטווח הארוך כבר עולות שאלות יותר קשות על עתידן
חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"
חברת ארטימדיה, המשווקת פרסום באתרים הישראליים, העלתה קמפיין העוסק בקושי של גוגל ופייסבוק למנוע מידע שקרי, ומדגיש את יתרונות האתרים הישראליים בנוגע לתוכן אמין • המנכ"ל גל תורג'מן קורא לכל המפרסמים לפרסם רק באתרים הישראליים: "התמיכה שלכם חיונית"
אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך
אפל למפתחי האפליקציות: "רק מפתחים מישויות מוכרות - כמו ארגונים ממשלתיים וארגוני בריאות ללא מטרות רווח, חברות בעלות ותק רב בתחום הבריאות ומוסדות בריאות וחינוך - אמורים להגיש לנו אפליקציות הקשורות לנגיף ה-COVID-19. אפליקציות בידור ומשחקים בנושא הנגיף לא יאושרו"
בהודעה ששוגרה לעובדי גוגל נכתב כי עובדים שלא יכולים לבצע את עבודתם מהבית צריכים להגיע למשרד, אך היתר צריכים להימנע מהגעה למשרד, והחברה מעודדת אותם לעבוד מהבית • מדובר בצעד מחמיר יותר משל רבות מהחברות האחרות הפועלות בישראל
אנבידיהאמזוןאפלבינה מלאכותיתוול סטריטטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראל במלחמהמטא (META)מיקרוסופט