בקרוב יעלו על המדפים מוצרים מוקטנים של נוזל הכלים פיירי, שבאמצעותם בוצעה עליית מחיר דו-ספרתית מוסווית ■ גם חוגלה-קימברלי הקטינה את אריזת מגבות הנייר ניקול וכן הפחיתה את משקלן ב-4.7%, מבלי לתת לכך ביטוי במחיר
גיא אדרי והאחים רן וגל בלינקס, שאליהם הצטרפה חברת דיפלומט, ישלמו בשלב ראשון 10 מיליון שקל לבעלי אפליקציית הסופרמרקט המקוון, משפחת אבקסיס ■ הסכום עשוי לגדול עד 30 מיליון שקל, בכפוף לאבני-דרך
המלחמה שניהלה אסם נגד דיפלומט אילצה את היינץ להסיר את המילה "קטשופ" מהאריזה, אך משרד הבריאות ממליץ עכשיו לשנות את התקן ■ מקורות בדיפלומט מאשימים כי אסם פתחה בקרב לאחר שהיינץ השיקה בקבוק חדש ■ אסם: "הם מחפשים תירוצים"
בשיא המשבר הירידה עמדה על 25% ■ במקביל סגרה הרשת 31 סניפים, האחראים ל-20% מהמכירות ■ בסופ"ש העבירה מגה את התשלום השני לספקים על חוב העבר ■ המנכ"ל ברוקמאייר: "אופטימיים לגבי ההכנות לחג"
3 החברות הן חלק משורת ספקים שעצרו היום את אספקת הסחורה לרשת מגה, וזאת בתגובה לפנייתה לביהמ"ש בבקשה לכנס אסיפת נושים ולהגיע להסדר חוב
אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"
בין המוצרים שיימכרו ברשת במחירים זולים מהמקובל: טובלרון, ליסטרין, חטיפי מארס, קולגייט וברילה ■ המנכ"ל והבעלים אייל רביד: "אמכור קולגייט טוטאל ב-4.9 שקלים. היום שסטוביץ מוכר לי קולגייט טוטאל ב-10.2 שקלים פלוס מע"מ"
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
"גלובס" חושף: יצרנית ג'ילט, פיירי ו-ORAL B מתחמקת מתשלום מס בישראל, בחסות החוק ■ למרות שלפרוקטר אנד גמבל יש שלוחה ומנכ"לית בישראל, ההכנסות והרווחים נרשמים בשווייץ שבה נהנית החברה ממס מופחת
דיפלומט מעלה מחירים שוב ושוב, ואף אחד לא פוצה פה
זאת החל מ-1 באוקטובר ■ בין המוצרים: מיונז היינץ, עוגיות מילקה וחרדל דיז'ון ■ קמעונאי ל"גלובס": "זו חוצפה, ניסיון למחטף של עוד רווח"
המותגים טובלרון, קפה ג'ייקובס ו-milka יצאו מרשת מגה ■ טונה סטארקיסט הכריזה שוב על עליית מחיר, שהצטברה ל-18%-24% בתוך שנה בלבד
ככל הנראה, מגה חייבה את דיפלומט בחיוב חד-צדדי, והסכסוך פרץ לאחר שדיפלומט דרשה לבטלו ■ עקב הסכסוך הופסקו המבצעים של דיפלומט ברשת
שופרסל סירבה להעלות את מחירי הטונה, וברשת קיים מחסור במותגים ויליגר וטונה סטארקיסט ■ "ברוח התקופה, שופרסל עושה ככל יכולתה למנוע עליות מחיר"
הכיתוב מבטיח את "הטעם הנפלא במשקל חדש" - רק שוכח להזכיר שהמחיר לא ירד, אף שהאריזה צומצמה מ-453 גרם ל-412 גרם בלבד
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
דוחות כספייםהעלאת מחיריםיבואיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשטראוסקבוצת שסטוביץ