אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
ההנחות על בשמים בפסח השנה משמעותיות מתמיד, וב-50 שקל ניתן לרכוש בשמים שמחירם המלא הוא 300 שקל מבדיקת פרייסל ו"גלובס" עולה כי המשביר מציע את המחירים הזולים ביותר מבין הרשתות המקומיות
בראיון ל"גלובס", בן-דב מצהיר כי הוא מוכן למלחמה מול רשתות האופנה הבינל' שעתידות להיכנס לישראל, לא מפחד מקפיצת המדרגה שעשה השוק בהנחות לצרכן - ומצהיר: "התחרות היא האוויר מתחת לכנפיים שלנו"
מחזור המכירות של "סיבוס ארוחות עסקיות" צמח ב-2008 ב-40% ל-180 מיליון שקל המשביר, שהחזיקה ב-50% מהמניות, רוכשת את מניותיה של חברת י.רוטמן נאמנות (32.2%) ואת מניותיו של משה קריינר (2.4%)
תחליף בתפקיד את סנדי בר ותככב בקמפיינים של הרשת במהלך 2009-2010
הקבוצה תפעל למיזוג רשת הפנינג לתוכה בעל השליטה בהפנינג, דודי ברסלר, מונה לאחראי על הקמת M רשתות, שתכלול את הרשתות JUMP ו-IRIT ואת פעילות מותגי האופנה ספרינגפילד, סקורצ'ר ו-וומן סיקרט
החנות החדשה של SPRINGFIELD תיפתח בתוך סניף המשביר לצרכן בקניון התל-אביבי במשביר טוענים כי הקולקציות של SPRINGFIELD הן ברמת איכות ומחיר תחרותיות לזארה
yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר
6 הסניפים החדשים נפתחו כקונספט של SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן החברה עתידה לפתוח בשנה הקרובה עוד שתי חנויות עצמאיות של המותג
זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית
ועידת פסגה עם מובילי השוק הקמעונאי: מה הצפי למכירות, לרמת המחירים, לתחרות, למצוקת האשראי ולרווח הגולמי - ואיך מחברים את כל אלה לנוסחה שתנצח את המיתון? זאב ורמברנד, ליאור רייטבלט, רמי שביט ואייל פישמן עונים
המחלקות ייפתחו תחת המותג Sea of Life בהשקעה של 10 מיליון שקל המחלקה הראשונה נפתחה לפני ימים אחדים בקניון מלחה בירושלים, ובקרוב ייפתחו 2 סניפים נוספים בפתח-תקווה וברעננה
ביהמ"ש דחה את בקשתו של מפרק המשביר הישן, עו"ד אבנר כהן, לחייב את המשביר החדש לשלם מע"מ על סכום של 24 מיליון שקל שהעביר לקופת הנושים
שימשה ב-4 השנים האחרונות כמנכ"לית חברת תכשיטי קורל תחליף בתפקיד את שירלי פאר, שמונתה לאחרונה כמנכ"ל משותף של קלאב 365
סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2008 עם עלייה של 6% במכירות ל-85 מיליון שקל, לעומת 80 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; ועם הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל, לעומת 2.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה
הרשת חותמת רבעון עם רווח תפעולי של 8.9 מיליון שקל הכנסות הקבוצה בכללותה רשמו ברבעון השלישי השנה צמיחה של 15% והסתכמו ב-688.4 מיליון שקל
אביב לויאל עלדוחות כספייםהנוסע המתמידחופשה ללא תשלוםפוקסקלאב 365קמעונאותרמי לוירמי שביט